![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem genoeg vitamine D, min 3000 UI per dag en probeer eens betadine mondwater ook als neusspray of nog beter met een inhalator. Weinig bacteriën en virussen die daar tegen kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() ![]()
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 9 oktober 2020 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 9 oktober 2020 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trump:
Message to my favorite people in the world, the seniors: https://www.youtube.com/watch?v=FagSkMcKUKw Zalig die gast. ![]()
![]() |
#46 |
|
![]() voor trump is president spelen een hobby
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Money.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zat juist precies in die behandeling, toen mijn koorts over de 40 graden schoot en ik niet meer kon opstaan en terug begon met mijn longen uit te hoesten. Toen dacht ik dus dat ik corona had opgedaan wegens griepspuitje. Maar het zou dus uiteindelijk griep geweest zijn. In juli had ik immers geen anti lichamen tegen sars II. Dus ja, ik vind dat niet plezant en als ik het kan vermijden doe ik dat liever. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 oktober 2020 om 04:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik altijd al gezegd heb is nu almaar duidelijker en duidelijker aan het worden: Trump is intellectueel, karakterieel en moreel incompetent om de functie van POTUS uit te oefenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Niet in die context nee. Bij u is de linkse hersenspoeling wel goed gelukt heb ik de indruk aan uw postings te lezen, je kan echt niet anders dan Trump proberen zaken in de mond te leggen die hem in een slecht daglicht plaatsen, de linkse media achterna, zelfstandig denken is zoalstrouwens bij de volle 100% van uw lotgenoten uitgesloten. Spijtig.
![]()
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat het prive spaargeld geen intrest meer krijgen....om de economische chaos te proberen oplossen om de mensen te dwingen aandelen en ze te kopen. Aandelen van bedrijven met miljarden schulden, lassingen en openstaande rekeningen!!!! Waarom zou den Trump niet mogen liegen.... ze liegen allemaal>>> ook Vivaldi Links. alleen staat Trump meer in de schijnwerper op wereldschaal.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn "makker" in het VK is na zijn coronabesmetting van een onverstoorbare en politiek schijnbaar onverwoestbare "English Grenadier Guard" veranderd in een zielig angstig kwezeltje dat gans de natie wil meetrekken in een angstbeeld dat ze zelfs ten tijde van hun probleempje met de Moffen nooit zo hadden.
Den Donald echter......ach......heerlijk om die weer eens bezig te zien alsof er niks gebeurd is... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 oktober 2020 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net binnengelopen:
'Alle ziekenhuizen moeten binnen 48 uur meer bedden voorzien door sterke stijging coronacijfers' https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...urce=standaard Het gaat allemaal wat sneller dan gedacht: '...Meyfroidt zegt dat deze opschaling sneller gebeurt dan hij zelf had verwacht. ‘Als je mij vorige week had gevraagd wanneer we naar een volgende fase zouden moeten gaan, dacht ik niet dat dit nu al nodig zou zijn. Ik vrees dat er weer onderschatting is geweest. Drie weken geleden zaten ziekenhuizen nog niet in de problemen. Toen al hadden maatregelen genomen moeten worden om de pandemie in te dijken. Het enige wat ziekenhuizen kunnen doen, is zich organiseren op wat op hen afkomt.’...'
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 12 oktober 2020 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |