![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is te voorspellen dat je in het zogenaamde 'westen' antwoorden krijgt die gaan over 'democratie', of 'vrijheid' of 'leugens' wanneer de vraag gesteld wordt waarom China het beter doet in haar aanpak van Covid 19 dan het zichzelf dikwijls superieur wanende 'westen', maar het antwoord is eerder dat China het virus serieuzer neemt en het georganiseerder aanpakt.
Bijvoorbeeld dit bericht over een chinese stad waar gisteren nieuwe cases opdoken: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 12 oktober 2020 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Nee, daar heb je alleen maar brave soldaatjes die in het gelid moeten lopen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China ken ik niet zo goed maar in de meeste ZO Aziatische landen voel ik me stukken vrijer als hier. Men houdt er wel niet van dat je kritiek hebt op de regering of de leiders...hier mag je daar tegen zeggen wat je wil maar ik betwijfel of dat veel uitmaakt of verschil maakt. Ik denk dat je hier alleen meer de illusie hebt dat je vrijer zou zijn.... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 oktober 2020 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle inwoners +/- 9.000.000 zullen worden getest. (willen of niet). Van dwangmaatregelen gesproken. Bij de Chinezen lukt dat blijkbaar. Neen, dank u. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10...n-miljoen-inw/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat staat als een PAAL boven water. |
|
![]() |
![]() |