![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inhaalbeweging scholenrenovatie en scholenbouw. Invoering 70 km/u, waardoor er veel borden mochten verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben Weyts toont zich eindelijk eens daadkrachtig. Op vlak van dierenbescherming heeft hij ook al goed werk geleverd, maar dat is natuurlijk van een andere grootteorde. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 februari 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is het een minister die zijn werk doet. Ik hervatte mijn studies ook toen ik 16 jaar was tussen communicantjes. En na 6 jaar behaalde ik mijn diploma Hoger Middelbaar zonder eenmaal te bissen. En dan probeerde is een diploma lesgever te behalen. Maar dat lukte niet. Vooruit Panda. Je kunt dus uitpakken. Ken je het regime van het hoger onderwijs? Wel dat is een heel jaar je broek schuren en mondeling examen afleggen voor één leraar die zelf niet meer kan dan met zijn duim werken zoals destijds Nero achter gesloten deuren. Maar ik heb wel geleerd van mijn plan te trekken. En dat heeft veroorzaakt dat mijn bouwgronden achteraf omgevormd werden tot patattengronden. Nogmaals Panda; je kunt een tweede maal op uw mesthoop kruipen en met uw veren pronken. Als mens met veronderstelde opvoeding krijg je van mij een dikke nul en ook met een duim naar beneden gericht. En dit ook achter gesloten deuren. Ben benieuwd wat je zal vertellen. Zeker weten dat het niet veel zal zijn. Pronkende hanen kraaien niet. Persoonlijk durf ik wel stellen dat het systeem dient om te zorgen dat moederskindjes langer mee op de paardenmolen mogen zitten. Een maat van mij wist het volgende te vertellen over zijn hogere studies. "Spijtig dat ik geen vrouw ben. Want anders had ik een gat zo groot als een paardenmolen. Daar mag ook iedereen opzitten mits betaling" En dat wonder duurt hier al zovele generaties. Mijn respect stopt dus bij vele gediplomeerden als ik dat vaststel. Een diploma zorgt meestal dat menselijk respect verdwijnt. En het mijne ook meestal.. En als de pauwenveren het te hard te verduren krijgen dan lost men het wel op als handelaar in immobiliën. Er zal geen haan zijn die er verder over kraait. Hoeveel generaties nog? De hersens zitten meestal in de binnenzak. En juist daarom ben ik gestopt met politiek als hobby te beoefenen. Mensen hebben Goden nodig. Het begin van alles te geloven. Laatst gewijzigd door werkman : 4 februari 2021 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo is heeft Weyts een erg laagdunkend beeld van zijn kiezers, of is de boodschap enkel gericht aan de niet zijn kiezers van het Belang? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Weyts is me goed bevallen, had eerst geen hoge pet op van de op het succes van BDW 'meegesurfde' partijnotabelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mja,
zijn laatste was zijn oproep aan gepensioneerde leerkrachten om terug lers te komen geven. hij wil dus duizenden 60+'ers in klassen van 6 tot 18j parkeren. als ge echt wil dat het virus over de generaties heen grijpt is dat een zeer slimme zet |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, zijn onderwijsbeleid is best goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |