![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En swaffelen als alternatief? Tettekereus voor de vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez Max, geef eens een overzicht van je prestaties met je nieuwe begroeting.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hakkentik niet vergeten. Dan pas is het echt af.
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Respect niet verwarren met kadaverdisipline, Jay, maar gezien den Doitsch nooit ver weg is op dit forum, zou ik eerder opteren voor bv 'n stijlvol pak van Duitse makelij Hugo den Baas, wat imo 'n iewat elegantere manier is om kennis te maken met anderen, dan wat wezenloos hielen staan te hakken.
En ja, de hoofdknik blijft geldig, waarbij eveneens het oogcontact behouden blijft.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 november 2020 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De moslims die dit doen (Noord-Afrikaanse Arabieren), geven eerst een hand.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |