![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 november 2020 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een paar uur practica per week mogen ze naar de Uni komen. De rest online video kijken en zit ze daar gans alleen op kot voor de rest van de week. In da gebouw zitten 10 personen, en die zouden volgens de regels elkaar dan ook nog niet mogen zien in de gemeenschappelijke ruimte. Ik heb aan men dochter gezegd met die idiote regels niet mee te doen. Ze hebben daar zo al een paar gepakt door de politie en dat noemen ze dan kotfeestjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men is totaal zot geworden. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 november 2020 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb dat aan mijn zonen ook gezegd. Ze moeten geen megafuif gaan organiseren maar contact met hun vrienden is belangrijk en moet kunnen. De impact van al die idiote paniekmaatregelen wordt totaal onderschat. Acties als Rode Neuzendag gaan hun werk nog hebben. https://www.standaard.be/cnt/dmf20201109_93766979
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |