![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet opdat men een mening heeft over olifanten men ook een olifant is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat de kinderen van alle ministers eerst moeten gevaccineerd worden.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toegegeven, als je ondertussen interstellaire reizen gemaakt hebt is dat mogelijk.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht En waarom moeten die ouderen dat dan doen ? Die mensen hebben nog maar een korte tijd te gaan in het leven hebben dikwijls al veel tijd verloren in hun leven door een pak minder jaarlijks verlof lange legerdiensten en niet zelden een oorlog. De snotneuzen van nu hebben nog niks moeten opofferen. Ze moeten zelfs geen jaar of meer gaan verliezen bij het leger. Een jaartje niet wereldreizen moet dan toch wel kunnen ? Degene die nu de ziekenhuizen vullen zijn niet de 80-90jarige. Het zijn de babyboomer van rond 70-80. Ge begint over de oorlog, maar dat is waarschijnlijk de enigste generatie die nog nooit een oorlog hebben meegemaakt. Wat ze wel vollebak hebben meegemaakt is de losbandige periode in de jaren 60-70. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik het nog goed voor heb is uw standpunt gewoon: fuck de jeugd, fuck de economie, fuck de maatschappij, fuck iedereen onder de 65. Als ik nuttig in quarantaine moet dan moet al de rest zinloos mee in quarantaine. Dat standpunt is eigenlijk enkel maar te verklaren vanuit het oogpunt van een oude egoïstische mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het standpunt van uw en mijn regering en dat zijn volgens mij momenteel geen oude mensen. Of het moet zijn dat U onze eerste minister of zelfs veel virologen als daar zijn S De Gucht ook als oudjes aanziet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 november 2020 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de zorgverleners, de leerkrachten, en de ouderen.
En voor de rest per leeftijdscategorie: ouderen eerst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem zal natuurlijk communicatief zijn: daardoor zou men wel eens kunnen toegeven dat uw natuurlijke immuniteit even goed is als de kunstmatige. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Het poliovaccin is verplicht. Niks houdt ons tegen om het coronavaccin ook te verplichten via een wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele wettelijke mogelijkheid om een volwassene een vaccin op te solferen, en gelukkig maar. Als men gedurende al die jaren zelfs het verzorgend personeel geen griep vaccin kon verplichten (en daarmee hebben die duizenden doden op hun geweten), dan zou het totaal aberrant zijn om voor zoiets wel een vaccin af te dwingen. Een vaccin geven is een medische handeling en die moet altijd met toelating van de patient gebeuren. In het speciale geval van minderjarigen is er een clause van "bescherming" van die minderjarige die maakt dat je dat als ouder niet kan weigeren. Maar aan een volwassene gaat dat juridisch veel moeilijker worden - en terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De effecten op lange termijn van het coronavacvin kent men niet. Dat gaan verplichten is dan ook gewoon de ganse bevolking verplicht als proefkonijn laten dienen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw standpunt dan wel? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Als 30% van de kinderen al besmet zijn geweest en ze kunnen nu ook nog eens een hele hoop ouderen vaccineren, dat zit je normaal ver over de groepsimmuniteit, en zal het virus zich niet meer kunnen propageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit waren mensen ook proefkonijn voor het poliovaccin. Ook toen wist men niet wat de toekomst zou brengen. En in die jaren stond de wetenschap belang zo ver niet als nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() en ik denk ook dat dat vaccin niet in een paar maanden in elkaar is geflanst en daar hebben ze waarschijnlijk ook studies op gedaan voor te kijken wat de effecten zijn op langere termijn vooraleer ze iedereen hier mee begonnen in te spuiten.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 12 november 2020 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn standpunt is dat we niet veel andere keuze hebben dan te respecteren wat men ons momenteel oplegt . Wat wil of kan je anders doen ? Hopen dat zij het beste voor hebben met ons en de rest en vertrouwen hebben in wetenschap en wetenschappers. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 november 2020 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |