Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2004, 14:39   #41
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Ik vind internet ook heel handig om eens kennis te maken met nieuwe muziek. Met games doe ik ook hetzelfde: ik download ze eerst als warez en als ik het een tof spel vind, ga ik achteraf in de winkel kopen.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 14:57   #42
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Waarom zou men geen muziek van Madonna of Eminem mogen kopiëren? Omdat ze anders hun 6de wagen van 150.000euro niet zouden kunnen kopen? Ik heb niet de minste problemen hiermee. Zoals wij hun cd-verkoop aanvallen, zo valt het publiciteitsmonster van al die platenmaatschapijen ons ook aan. Of waarom verkoopt een Amerikaanse groep miljoenen keren meer dan een Belgisch groepje dat evengoeie muziek maakt?
Omdat er veel meer amerikanen zijn.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 13:09   #43
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Omdat er veel meer amerikanen zijn.
Ok dan. Waarom koopt er niemand in Amerika onze muziek, en wij massaal hun muziek? Beter uitgedrukt?

Of klopt het niet dat er masaal aan marketing gedaan wordt voor Eminem in ons land, maar nooit eens voor Stax in de USA?
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 15:27   #44
Ta'azir
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion

overigens: via internet heb ik Nirvana leren kennen. En wat ligt hier naast mij: een gekochte (!!) Nevermind.
Toegegeven dat het de enige gekochte cd is die ik heb van hen, maar bon, het is toch achttien euro in the pocket voor de muziekindustrie.
foutje 18 € min de BTW van 21% = 18-3,13 = 14,87 min de kosten voor het CD-doosje van 0,22 = 14,87 - 0,22 = 14.65 min de kosten voor het drukken en leveren van het hoesje aan 0,12 = 14,65 - 0,12 = 14,53 € en dan zullen er waarschijnlijk nog een aantal zaken komen bij kijken zoals vervoer, personeel en dergelijke..... die niks met muziek te maken hebben hoeveel schiet er dan nog over in the pocket om muziekstudiopersoneel, winkelpersoneel, artiesten, tekstschrijvers en zovele anderen die erbij komen nog te betalen..... om nog maar te zwijgen over de investering die een grote zaak zoals ne mediamarkt heeft om een beetje vooraad aan te leggen.... om u te laten kiezen ????
eigenlijk moeste u schamen dat ge maar één gekochte CD hebt en dan durft komen discuteren over "de muziekindustrie"

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be