![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang de werking gaat zijn weet niemand. Ook de antivax Nobelprijswinnaars op dit forum niet.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de lange duur ga je nog denken dat het om de één of andere reden in scene gezet is met wat men dagelijks door onze 'strot' duwt. p.s. Best interessant, enquêtes die het waardig zijn om er even op nagelezen te mogen worden. Coronastudie: resultatet enquête 1 en volgende
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 december 2020 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wow! Is dat uw bron? Er staat niets in buiten wat algemene en persoonlijke onbelangrijke getuigenissen. Ik had me aan een link naar de The Lancet, Le Monde etc verwacht van een onderbouwd artikel over het hoe en wat over Covid-19 en een uitleg wat de virus en vaccin inhoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klik op nieuws en ziet een heel menu vrijkomen. Als u dat las en begreep zou u anders piepen neem ik aan.
Laatst gewijzigd door CUFI : 7 december 2020 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klik op nieuws en lees alle rubrieken door, kom dan tegenargumenten. Dat 1 zinnetje posten is wat te simplistisch voor mij om verder tijd aan te schenken dan deze laatste aanmaning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De antistoffen dalen snel maar in verminderde hoeveelheden blijven ze nog 3 maanden aanwezig na de eerste inspuiting, 2 maanden na de 2de inspuiting van het RNA vaccin. Verder in de tijd hebben ze nog niet kunnen onderzoeken. Of je daarmee echt beschermd bent tegen varianten van het virus weten ze nog niet, net zoals vele andere zaken die ze inderdaad nog niet weten. Een ideale basis om miljoenen mensen mee in te spuiten lijkt me. ![]() https://bestlifeonline.com/covid-vaccine-protect Durability of Responses after SARS-CoV-2 mRNA-1273 Vaccination https://www.nejm.org/doi/full/10.105...=featured_home |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men weet het (nog) niet. Maar is dat een reden om mensen NU door het écht, onverzwakt virus te laten infecteren?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 december 2020 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet nu maar eens kind zijn en heel de tijd dat op je kop krijgen, jullie beseffen niet wat je aan het veroorzaken bent. Rusthuizen zijn al ruim besmet, het zou nu toch duidelijk moeten zijn dat lockdowns dat niet verhelpen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 december 2020 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die hier zegt dat kinderen moordenaars (zouden) zijn ben jij. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 december 2020 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt er hard ingepompt in de lessen, door ouders, op TV. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 december 2020 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/stijgi...ders~ad4925d8/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede is het weeral gegoochel met cijfers. In week 48 waren er 3.1 besmetten per 10duizend en nu 3.9 besmetten per 10duizend Dat het bij de oudste groep nog 70 besmettingen per 10duizend zijn, zwijgt hem over. Elke week nemen ze iets anders. als het hun uitkomt zijn het percenten, als het percentage niet meer genoeg stijgt dan nemen ze absolute waardes. Het is nu toch duidelijk een bewijs dat alles dient om zoveel mogelijk schrik in de bevolking te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat een waanzinnig schuldgevoel praat je kinderen hier mee aan. "Het is jouw schuld indien oma dood gaat". Genoeg om een trauma aan over te houden. Dit is gewoon misdadig. [IMG] ![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar had gerust kunnen staan. "ik hou zelf afstand" "ik hou mezelf van de IC" Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 7 december 2020 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu denkt hem dat iedereen aan corona gaat sterven of in het ziekenhuis belanden en zelf heeft hem er begot niets van gevoeld. Ne mens vergeet toch snel. Ik ben ook niet van plan me te laten vaccineren omdat ik denk dat dat niet nodig is (al corona gehad, nul symptomen, nul last). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dat kazakdraaien noemen, je kan dat ook openstaan voor bijkomend inzicht/nieuwe info noemen. Wie nooit van gedacht veranderd is een idioot. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 november 2021 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus fuck de media. Ze zijn zo bezig met anderen te vertellen hoe gevaarlijk her virus is dat ze zichzelf inclusief alle pfizer medewerkers vrijgesteld hebben. Dus waar zit het gevaar? In het vaccin overduidelijk.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 november 2021 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |