![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoepel toch op met uw infantiel gezwam.
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Borgerokko? waar is dat? vlakbij Hitlertwerpen of zo?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Wel, de schoonzoon van prinses Ann in GB die bokste vroeger. Hij vindt zoiets voorhebben duidelijk niet erg. Maar dit gaat om 'n actrice. Straks moet haar publiek op 'n misvormde neus kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook lelijke actrices heeft men soms nodig in dat wereldje.
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ja maar, als jij te veel meeleeft met de gewonden, dan kan je je werk niet doen, hee? Dan zou je daaraan kapot gaan, je zou dat niet volhouden. Ik snap dat wel. Maar persoonlijk vind ik dit wel erg. Daarom is gewonden verzorgen voor mij geen optie. Ben daarvoor totaal niet geschikt. Dat zou voor mij alleen maar afzien zijn omdat ik te veel meeleef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van 32.5 % naar nog niet eens 20% ! En er zullen er velen bij zijn die door het kompleet falende veiligheidsbeleid van de NVA besturen afhaken. U zult een zeer groot uitlegvermogen moeten hebben om de NVA top te overtuigen dat ze zich geen zorgen moeten maken omdat slechts infantielen afhaken. Veel succes, maar het NVA beleid, zowel federaal, Vlaemsch als lokaal is een totale ramp. Anders kan men een zo grote terugval op zo'n korte tijd niet verklaren. Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 17 december 2020 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_film_van_Ome_Willem Is hij heel knorrig geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zou er "onze" politiek meerdere toch even fijntjes op willen wijzen dat dhr De Croo niets te maken heeft in een debat over falende burgemeesters. Citaat:
Als we de lijn dan toch doortrekken komen wij bij ene zekere Jan Jambon. En dat past dan wel weer als ondersteuning van mijn bewering dat de NVA over de ganse lijn faalt. Hij is er namelijke ene die mee geholpen heeft aan de holderdebolder bergaf peiling van die partij ! Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 18 december 2020 om 09:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Wat ons Sally-Jane nog niet door heeft is dat nu ze klacht heeft ingediend de mannen "haar huis weten wonen". Dit is niet einde verhaal hoor.
Wordt vervolgd. ![]()
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van de koning tot god. Je kan dat doen via : deze vuist op deze vuist,deze vuist op deze vuist, en zo ga je naarboven. rare jongen die vlamingen haters die zelf vlaming zijn. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 december 2020 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tot daar de geborgenheid van onze rechtsstaat.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Waarom niet? Wij zijn in hun ogen zwakkelingen (wat we ook zijn hoor) Wij hebben geen samenhang en clangevoel zoals zij. Geen Berber laat een andere Berber afslaan, wij gaan liever een blokje om, zelfs als er een meisje van ons verkracht wordt (zie Keulen bv.) Wij hebben geen zwijgplicht tegenover de politie en dergelijken, zij wel, zelfs de grootste misdadigers zullen ze niet uitleveren aan ons integendeel. Wij hebben het" alle mensen zijn gelijk idee" zij niet, nu die woke idioten nog zij hebben daar echt geen last van ook niet van het poco gedoe. En ga zo maar door, wie wint en wie verliest denkt u? Zij zijn bewonderingswaardig wij zijn ........ tja wat zijn wij eigenlijk.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 december 2020 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, je dompelt je onder in de gewoontes van een andere cultuur of niet hé. Dus Sally Jane, zet dat hoofddoekje nu toch gewoon op en toon voor eens en altijd dat je geen raciste bent.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wil ik dat, uit principe, op Don Quichotse wijze doen en me de centen en eigendom laten afnemen door een regeringsapparaat die wantoestanden tegen de eigen bevolking faciliteert? Ik denk het niet... Je kan je ook niet organiseren tegen de huidige gang van zaken want dan zet wie hier aan de macht is, u evenzeer buitenspel. Een volksopstand in Europa is de enige optie, maar die zal al zeker niet in België starten.
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|