![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Dat is dan het beste recept voor een totale implosie van het kapitalistisch systeem. Groei en koopkracht hangen van elkaar af. Als je koopkracht wegneemt valt de groei stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() 70 jaar lang was de leuze: dit nooit meer.
vandaag komen ze af met: de nazi's deden het lang geleden ook dus het is niet zo erg als onze eigen overheid het doet. vreemd dat mensen denken dat de gelijkenissen met het fascisme en de oorlog op de een of andere manier als verdediging voor de maatregelen kan dienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ondertussen draaien de 'kliklijnen' overuren...arm verzuurd België
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gebruikt wel de miserie die ze toen hebben ervaren om een huidige situatie te relativeren. Het klinkt herkenbaar, maar ik keur het niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoonweg omdat de maatregelen voor iedereen gelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wie weet wie Larry Fink is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In principe wel maar bellen naar de politie om dat te verklikken zie ik me toch niet doen. Men gaat een gevaarlijk pad op. Ik ben ook geen mister perfecto en verklikt worden om eender wat stemt me ook niet vrolijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie nu feestjes organiseert met veel lawaai en redelijk wat auto's voor de deur (bij wijze van spreken) is een lomperik. Maar, en ik zeg het nogmaals, er zijn mensen die vinden dat als ze de maatregelen moeten respecteren, een ander dat ook moet doen. Laatst gewijzigd door Rudy : 23 december 2020 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze man van 84 heeft gelijk en wat hij stelt is dan ook niet meer dan wat het gezond verstand zegt.
Wat we zien vandaag is dat zij die de regels niet volgen mensen zijn die de actualiteit niet volgen, waarvan de vreemdelingen het overgrote merdeneel van uitmaken. Anderzijds heb je ook een hoop domme mensen die het verstand en verantwoordelijkheid niet hebben om de juiste prioriteiten te stellen en ook de ernst van de ziekte niet inzien. Naast de groep van "ongeletterden" heb je ook een hoop zwakzinnigen die beginnen neuten als ze 2 h alleen moeten doorbrengen. Dat is de groep van de mietjes, watjes en nichten. Deze mensen hebben niet veel meegemaakt in hun leven, weten niet wat van betekenis is in het leven en zijn niet voldoende gehard om in het leven te staan. Ze doen aan wishfull thinking door zichzelf wijs te maken dat het allemaal zo erg niet is, dat het een hoax is, om toch maar te rechtvaardigen om met anderen te kunnen samen troepen.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 23 december 2020 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heb ik ook in reactie #39 geschreven
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2020 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom de meeste mensen niet gewoon hun leefstijl blijven aanhouden als deze van pre-corona. Van zwaar gepensioneerde mensen snap ik dan wel dat ze het iets voorzichtiger aandoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een economische reset kan je enkel uitvoeren door de economie kapot te maken. Ga jij de horeca en de kappers een boterham smeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |