![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand met een oranje mondmasker is een Hollander. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 16 mei 2021 om 22:20. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een artikel van 6 augustus 2020 met een citaat van Dr. Luc Bonneux, arts en epidemioloog verbonden aan het Nederlands Int erdisciplinair Demografisch Instituut (NIDI) in Den Haag. Dus niet de Jos van Facebook of links van dubieuze kranten of youtube links die sommigen die ik niet nader ga benoemen als "bron" gebruiken en klakkeloos als waarheid aannemen omdat ze simpel van geest zijn.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 17 mei 2021 om 00:55. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ttz, aanvankelijk wel de Ranzige. Maar die heeft zijn kar gekeerd dan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat doe ik ook maar heel zelden. Laatst gewijzigd door Boduo : 17 mei 2021 om 11:24. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zegt de etiquette eigenlijk: moet je je smartphone rechts-boven of links-boven je bord leggen in de betere restaurants?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Gij gelooft niemand meer op zijn woord? Zoals de waard is, vertrouwt ie zn gasten, enkel een leugenaar denkt dat iedereen liegt. Maar inderdaad, vaxxers geloven enkel wat ze willen geloven dus zou zelfs een foto geen verschil gemaakt hebben want dan leuteren ze over graffiti zoals we kunnen zien.
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een nudist zou net zo goed kunnen zeggen: "zijn jullie met een broek aan geboren?".
|