![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een snapshot van de cursus (blijkbaar)
https://twitter.com/vbjongeren/statu...949955/photo/1 https://pbs.twimg.com/media/EskmttiX...pg&name=medium
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 februari 2021 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is geen oordeel, het is benoemen waar die partij zelf zegt voor te staan. De manier waarop u Vlaams Belang 'Blok' blijft noemen is veelzeggend. U heeft uw mening; en u bent uw mening beginnen zien als feit. Citaat:
https://www.telegraph.co.uk/news/sci...dry-water.html https://www.airreviews.co.uk/what-is...r-and-dry-air/ Citaat:
Daar kan ik me in vinden. Tegenwoordig is het vooral Open VLD (mede dankzij de inzet van Gwendolyn Rutten) die het marxisme wel lijkt te waarderen. Dat klopt.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 1 februari 2021 om 02:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening is dat =
Bij automatisaties, waar veel perslucht bij gebruikt werd in zeer kleine onderdelen, werd de perslucht eerst droog gemaakt. Wij deden dat met een soort koelinstallatie, koude lucht geeft de vocht vlugger af. Ik stelde daarbij vast dat, schijnbaar droge lucht, toch veel vocht bevatte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haal mijne mosterd in de Lidl, waar die van de PVDA hem halen, weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, maar over het onderwerp kan veel gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe dat vreemd te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dan een moslimjongere in die klas zou zitten ... De leraar was nu al op zoek naar een nieuwe baan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in een les judo is het niet toegelaten om je leerling in mekaar te slaan. Ik bedoel: je politieke mening trachten op te dringen onder het mom van leren argumenteren is in een context van gesubsidieerd onderwijs simpelweg crimineel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een dikke duim waaruit je dat gezogen hebt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President