![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft zijn en blijven de hoofdschuldigen: de mensensmokkelaar, de chauffeur en de ouders van Mawda. De ouders zijn straffeloos uit dit trieste verhaal gekomen en werden uiteindelijk nog beloond ook. Het echte slachtoffer is het kindje Mawda. Is de politieman schuldig? Neen. Toch niet voor de dood van het kind. Het is wel zo dat hij beter niet geschoten had om de eenvoudige reden dat hij wellicht niet de gelegenheid of de tijd had om zijn pistool zorgvuldig te richten op de banden van de bestelwagen. De politieman kan gewoon onvoorzichtigheid verweten worden. Naar mijn mening was voor hem een blaam voldoende geweest.
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, ik moest u hier even corrigeren.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En politie die zich moeten laten uitlachen en wiens bevelen niet opgevolgd worden daar hebben we ook niets aan. Daarbij is het ook 's nachts gebeurd en dan zijn tevens de meeste misdadigers op pad.
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als enige passagier in uw wagen stappen om mee te rijden is daarentegen geen misdrijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Illegaal dus. Ik neem aan dat je dan nog steeds begrijpt dat wanneer de politie u doodschiet om mij te doen stoppen je niets te klagen hebt want drugs/misdrijf/illegaal.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 februari 2021 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als u in een auto stapt voor een ritje naar Nederland om daar drugs te gaan inslaan en de situatie mondt uit in een politieachtervolging waarbij de politie schiet en de auto crasht, zullen er inderdaad weinig mensen medelijden hebben. Wat in ieder geval waanzin is, is het koppelen van een permanent verblijfsrecht aan zo'n gebeurtenis. Die twee zouden totaal los van elkaar moeten staan. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2021 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder (niet de eerste keer) blijft u de politie aanwrijven dat de politie Mawda doodschoten om de wagen te laten stoppen. Nogal een enge (en m.i. bevooroordeelde) manier om de gebeurtenis te analyseren ...
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hier sommige mensen hoort verdient de flik opslag en promotie. Maar terzijde, waarom hebben ze Mawda dan doodgeschoten? Zomaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vraag 'waarom' Mawda dan werd doodgeschoten is daarom volledig zinledig. De dood van Mawda was een ongewenst gevolg (dat had moeten worden voorzien). Er werden kogels afgevuurd om het voertuig te doen stoppen. Daarover gaat de veroordeling. U doet alsof er iemand bewust werd doodgeschoten om vervolgens het voertuig te doen stoppen. Die twee dingen zijn niet hetzelfde. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2021 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik heb ze nogal mensen weten doodschieten, langs achter in het hoofd, ze mikten op de banden was toen hun verhaal, merkwaardig genoeg ongeveer dezelfde uitleg als nu met Mawda.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet enkel mijn uitleg, het is die van de rechtbank.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 februari 2021 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het weigeren mee te werken aan het onderzoek en het in bescherming nemen van de mensensmokkelaars echter maken hen tot medeplichtigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voertuig is gestopt, de politie heeft PV opgemaakt en die mensen dan rustig hun reis laten verderzetten. Met al de misdrijven die u daar opnoemt, waarom zijn die mensen niet gearresteerd? Waarom beslist de procureur van niet op te treden, want de vrijlating van die mensen is een procureur beslissing
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 februari 2021 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan verschieten wanneer je wakker wordt terwijl uw woning afbrand...
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2021 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens een tijd terug in de reality soap zone Karma, een hoopje afrikanen opgepakt, zeer fatsoenlijk behandeld hadden zich ook niet verzet, gratis ritje naar gesloten opvang in Steenokkerzeel, opnieuw eten & drinken en naar de uitgang met een briefje om het land te verlaten. De enige die echt (moeten) panikeren zijn de smokkelaars én de gebruikers ervan. Laatst gewijzigd door edwinp : 18 februari 2021 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of misschien wel. Alle dagen paar gram Coke en na 2 jaar leef je nog of alle dagen een fles Cognac en na 2 jaar ben je dood zoiets ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2021 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mijn kind dood is door de schuld van een paar criminelen dan zou ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat die criminelen er niet mee wegkomen. Die ouders niet. Die nemen de criminelen in bescherming. En dus zijn ze medeplichtig en moeten ze stante pede het land uitgezet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |