![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het shell house in kopenhagen in 1945 mijn beste .... http://www.encyclopedia.com/doc/1O12...Houseraid.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In het algemeen voerden de britten terreur aanvallen uit bij nacht en in het algemeen voerden de amerikanen aanvallen op puntdoelwitten uit bij dag. Een feit waarmee gij het blijkbaar heel moeilijk hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees hier trouwens heel regelmatig aanvallen op de Amerikaanse oorlogsmachines. Maar kom telkens opnieuw tot de vaststelling dat de aanvallers zelf nooit ergens hun leven voor hebben gewaagd. In een oorlog gaat het over doden of gedood worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de aanval was een succes mijn beste zoals U uiteraard kan lezen in de gegeven link,maar dit zoals gewoonlijk niet hebt gedaan.... Citaat:
U zegt het zelfs ,bij nacht inderdaad..... Dus een stuk moeilijker om het doelwit te localiseren ,en ook een stuk verder in vijandelijk gebied ten opzichte van het antwerpse mortsel... Citaat:
Een feit dat gij blijkbaar graag vergeet.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om van de flakeenheden en hun sterke schijnwerpers maar niet te spreken.... Ook in Mechelen bombardeerden ze méér naast hun target dan erop mijn beste... Het 1 mei bombardement van het arsenaal in 1944 is daar een mooi voorbeeld van... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2010 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |