Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2021, 21:18   #41
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ze komt niet overeen met haar eigen familie, niet met haar schoonfamilie. Maar we zullen haar gelovend at het allemaal de anderen hun schuld is.
Inderdaad, ze heeft ruzie met haar familie, haar schoonfamilie en haar personeel die haar beschuldigen van pesten op het werk. Daarmee is alles gezegd. Nogmaal eens het bewijs dat je best geen vreemdelingen binnen trekt of er komen problemen van. De NVA en de VLD kunnen er alvast over meepraten

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 21:27   #42
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Benieuwd wat Harry na zijn scheiding zal doen. Als "verloren zoon" terugkeren naar Buckingham Palace ?
Oud 8 maart 2021, 22:06   #43
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik ben geen fan van beide kanten, maar van die Meghan Markle nog net iets minder

Een typisch voorbeeld van een omhoog gevallen hollywood wicht.
Veel over titels, status. En haar toekomst.

Ingestudeerd nummertje? Zo ver durf ik niet gaan...
Oud 9 maart 2021, 11:38   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Is zij echt een 'goede' actrice?????

Citaat:
Markle werd geboren in Los Angeles als Rachel Meghan Markle. Ze is de dochter van Doria Loyce Ragland, een Afro-Amerikaanse moeder, en Thomas Wayne Markle, een vader met Ierse en Engelse afkomst.
Meghan bij Oprah: 'Zorgen binnen koningshuis over huidskleur zoontje'

Legde zij haar man tijdens het intervieuw met oprah soms het zwijgen op met haar hand even op zijn arm te leggen en het gesprek over te nemen?

Ik schreef in het prille begin voor hun huwelijk al wel eens: gaat zij blijven acteren?

Was zij er wel happy mee dat ze de US 'moest' verlaten?

Besefte zij wel dat je u in die kringen begeeft je eigenlijk gevangen zit en vast zit aan bepaalde regels. (protocol)?

Niet de eerste keer dat zij het protocol naast zich neerlegt en het niet volgt of niet wil volgen.

Al vanaf het moment dat Harry en Meghan verloofd waren, lapte Meghan het protocol aan haar laars.

De zelfmoordgedachte die in haar hoofd speelde wat moet je daar nu weer mee?

Ik denk dat zij goed zullen moeten opletten als ze met zen vieren een reisje plannen of zich op straat begeven want het zou wel eens kunnen dat zij Diana achterna gaat.

Ik denk zelfs het interview gezien te hebben dat zelfs oprah niet met alles akkoord ging wat Meghan wist te vertellen want die (Oprah) fronste regelmatig haar wenkbrauwen.

Verdorie mijn glazen bol tegen de grond ... damn!!!

p.s.

Haar volgende kindje: Tis een vrouwtje!!!

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2021 om 11:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 11:42   #45
cato

Standaard

Citaat:
Benieuwd wat Harry na zijn scheiding zal doen. Als "verloren zoon" terugkeren naar Buckingham Palace ?
Als hij gaat scheiden dan blijft hij in Amerika.
Hij heeft niets te zoeken in het harnas van zo'n middeleeuwse familie.

Laatst gewijzigd door cato : 9 maart 2021 om 11:42.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 11:45   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Zouden zij in bepaalde Middeleeuwse families al niet lang op het schavot gestaan hebben met als reden: onterende of schandstraf?

p.s.

In een nieuwsuitzending was een reporter op straat in Engeland en die vroeg aan een dame wat zij dacht van de situatie.

De dame zei: Ze doen er alles aan om hun privé leven af te schermen uit beeld te blijven, uit de media te blijven en nu goeien ze de 'vuile' was naar buiten??? (kan zijn dat de dame het iets anders formuleerde dan ik het schreef)

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2021 om 11:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 16:00   #47
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Middeleeuws? Niet echt. De Britse koninklijke familie stamt eigenlijk af van het geslacht Saksen-Coburg Gotha (net zoals de Belgische koninklijke familie). De stichter van deze dynastie was Ernst I die sinds 1826 de titel voerde van Hertog van Saksen-Coburg Gotha.

De negentiende eeuw is niet de middeleeuwen meer.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:06   #48
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De koninklijke familie in England is een instituut Als ge tot dat instituut toe treed weet ge hoe u te gedragen, tenzij, ge dom, doortrapt zijt of andere bedoelingen hebt. De hypocriete smoel van Megan liet van voor ze getrouwd waren het ergste verwachten. Zolang ze samen met Harry poen kan scheppen zal ze bij hem blijven éénmaal dat dat verminderd laat ze die kloot vallen zoals een baksteen en pluimt ze hem naar Californische wetten.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 maart 2021 om 17:07.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:06   #49
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Je kan dus in het Britse koningshuis je beter inlaten met aanranders (Andrew) dan gewoon op je persoonlijke vrijheid staan (Harry).
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:08   #50
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Middeleeuws? Niet echt. De Britse koninklijke familie stamt eigenlijk af van het geslacht Saksen-Coburg Gotha (net zoals de Belgische koninklijke familie). De stichter van deze dynastie was Ernst I die sinds 1826 de titel voerde van Hertog van Saksen-Coburg Gotha.

De negentiende eeuw is niet de middeleeuwen meer.
In ieder geval totaal versleten en te gek om nog in stand te houden.
Oud 9 maart 2021, 17:11   #51
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Ik vermoed dat Meghan een histrionische persoonlijkheid heeft. Die aandachtzoekerij blijkt wel duidelijk. Wijlen Diana leed ook aan borderline personality disorder.

Wat vrouwen betreft kan je stellen bij de Windsors, zo vader zo zoon.
Oud 9 maart 2021, 17:13   #52
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
In ieder geval totaal versleten en te gek om nog in stand te houden.
Dan gaan er veel zaken moeten afgeschaft worden. Let wel, ik ben geen monarchist. Maar de argumenten contra moeten wel iets meer zijn dan "het is oud en versleten".
Oud 9 maart 2021, 17:14   #53
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De koninklijke familie in England is een instituut Als ge tot dat instituut toe treed weet ge hoe u te gedragen, tenzij, ge dom, doortrapt zijt of andere bedoelingen hebt. De hypocriete smoel van Megan liet van voor ze getrouwd waren het ergste verwachten. Zolang ze samen met Harry poen kan scheppen zal ze bij hem blijven éénmaal dat dat verminderd laat ze die kloot vallen zoals een baksteen en pluimt ze hem naar Californische wetten.
Een instituut van een vergane glorie uit een lang verleden.
De hoogbejaarde Queen is het hoofd van de kerk en en de plaatsvervanger van god op aarde.
En ondertussen is het instituut niet anders dan Sodoma en Gomorra.
Natuurlijk is dat een soap voor het volk.
Oud 9 maart 2021, 17:15   #54
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dan gaan er veel zaken moeten afgeschaft worden. Let wel, ik ben geen monarchist. Maar de argumenten contra moeten wel iets meer zijn dan "het is oud en versleten".
Waarom worden oud en versleten spullen niet opgeruimd?
Oud 9 maart 2021, 17:22   #55
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom worden oud en versleten spullen niet opgeruimd?
Iets dat oud is hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn. Het wiel bv werd duizenden jaren geleden uitgevonden. En heeft tot de dag van vandaag steeds haar nut bewezen.
Oud 9 maart 2021, 17:24   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een verstarde en versteende instelling, waar het blijkbaar zelfs niet toegelaten is om na te denken, want "the firm" denkt in uw plaats.

Eens Elisabeth verdwenen zal zijn (en dat zal geen eeuwigheid meer duren, want ze is 94), zal er stilaan veel van gaan afbrokkelen, want Charles die dan koning zal worden, komt qua uitstraling nog niet aan de hielen van zijn illustere moeder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:29   #57
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik denk dus ook dat lid zijn van dat koningshuis een nogal onvrij leven is. Wel rijk, maar eerder een bestaan dan een leven en veel rigiditeit.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:48   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Voel jij je meer dan andere dieren misschien?
Ik durf ook al wel eens zeggen dat vrouwen "werpen". Dat vond ik in jouw tekst geen probleem. Ik reageerde er humoristisch op door het woord verwerpelijk naar jou toe te gooien.
Want ik vind jouw racistische ondertoon zoals die bleek uit jouw post, een probleem.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 17:51   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier is er ene. (oops)

Ik gebruik even graag het feit dat er nazi-lovers zouden zijn in koningshuizen, om deze in een slecht daglicht te stellen en te hopen dat er uiteindelijk sneller republieken van komen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2021, 18:00   #60
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik denk dus ook dat lid zijn van dat koningshuis een nogal onvrij leven is. Wel rijk, maar eerder een bestaan dan een leven en veel rigiditeit.
En de klant van de voedselbank. Hoeveel vrijheid zou die hebben ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be