![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar voor alle zekerheid ga ik vandaag inderdaad op minder dan 10km van mijn bed telewerken. Net zoals elke dag het voorbije half jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik begrijp niet hoe mensen niet zien dat we identiek hetzelfde narratief hebben als vorig jaar en in een vergelijkbare situatie zitten. Op een week na zijn het zelfs exact dezelfde datums. Helemaal hetzelfde en toch denkt men dat het nu anders zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.worldometers.info/corona...untry/belgium/ Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 maart 2021 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Magie op z'n Molenberghs'! Moet heerlijk zijn om zo aan "wetenschap" te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat er dus om om actief aan sabotage te doen. Zo heb ik een grote "allen samen blablabla" spandoek in het vizier. Ik ga het bekladden met het woord "GENOEG". Ik moet enkel gauw een spuitbus kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel goed mogelijk dat ze nog gaan stijgen he. Ik zou teleurgesteld zijn in die Britse variant als die er nu al mee stopt. Ik wil minstens nog eens 15 000 doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Is dat het aanpassend gedrag dat die veearts bedoelde?
Drukte bij kappers neemt toe door dreigende lockdown: “Je merkt dat er paniek is” https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210323_96898210 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. Als ik het voor het zeggen had gehad, dan was het business as usual geweest. Een sterftecijfer van 0.5% is geen drama hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Korte pijn noemt hij dit. Hij vergeet zeker dat we al een jaar in een of andere lockdown zitten.
Premier De Croo: "De korte pijn: een 'paaspauze' van vier weken" https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200608_04984851 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het kunnen he. ELKE maatregel maakt het langer. Dat was er *de bedoeling* van, om het "uit te smeren". Dat zoiets nu nog kan geloofd worden is erg, maar ik vrees dat het erger is: ze weten dat het niet geloofd wordt maar dat is nergens meer nodig voor. Men mag nu uit zijn botten slaan wat men wil. De dictatuur is er: niemand durft zelfs maar de meest flagrante onzin tegen te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens Van Ranst is een 'hoog plateau' van 4000 'het laatste wat we zouden willen'...
|
![]() |
![]() |