![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ^ùDat is heus geen Thais verhaal meer hoor, er komen meer omgebouwde venten vanuit Zuid-Amerika naar Europa om hier perverten te komen afzuigen dan vanuit azië. Daar blijft de scène grotendeels lokaal, en trekken de sextoeristen naar daar zodat wij er lokaal geen last van hebben, die zuid-amerikanen komen jammer genoeg naar hier zodat wij hier eindigen met die vuiligheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chappie. Dat zijn zowat de grenzen zeker? In films kan alles natuurlijk. Maar er bestaat zoiets als sociale druk. Als de "Elephant Man" in de zalen kwam, liepen er ook mensen weg. Neem ze dat niet kwalijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het vaak ook compensatiegedrag is: jongens en meisjes die niet goed meekunnen in de respectievelijke mannelijke en vrouwelijke hiërarchievorming en dus de 'meeteenheid' zelf aanpassen, en op een andere manier willen overtreffen. Het zou het samengaan van exhibitionisme en het narcistische 'gekwetst willen zijn' kunnen duiden: dat is een soort permanente ego-boost, versterkt door de bevestiging van de politiek correcte goegemeente. Of men kan mimetisch aangetrokken zijn door het specifieke 'prestige' van de andere sekse: bv. als man ook bewonderd willen worden zoals vrouwen.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 28 maart 2021 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Problemen zien die er niet zijn. Geen zin in psychologie. Je lost 1 vraag op en er komen er 1.000 bij. Het is gewoon oneindig. Maar als je extremen uitvergroot heb je een goed cliché van een persoon die makkelijk in te schatten is.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onwaarschijnlijk echter dat de hersenen door 'verkeerde hormonen' zich ontwikkelen in de richting van het andere geslacht....maar de rest van het lichaam totaal niet. Citaat:
Ik heb ooit eens mensen in huis gehad die dachten van Syrius te zijn. Ik denk echter niet dat die ooit aan fysieke ingrepen dachten. Wie weet wat daar zou uitgekomen zijn? Laatst gewijzigd door Bach : 28 maart 2021 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat de mechanismen die ik aangeef wel degelijk een grote rol spelen, zeker bij de vele mode-fifi's etc. tegenwoordig. Ik zeg niet dat er geen 'echte' gevallen zijn, maar tegenwoordig is het vaak ook profilering. Met als bijkomend 'voordeel' dat de aandachttrekkerij vanwege het zogezegde 'uiten van je identiteit' sociaal niet afgestraft wordt. Zoals men ook homo-aanstellers 'flamboyant' noemt bij gedrag waarvan men equivalenten wel expliciet zou durven afkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn meestal dingen die vroeger of later ter sprake komen, maar zou je daar een officieel recht van willen maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe weet gij dat dan?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar één regel en die is: basis-respect voor de andere.
(dit impliceert het recht om het voorwerp te zijn van grappen en grollen ... maar zelfs dan nog in omstandigheden die geen disrespect verraden)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het feit dat 'm getrouwd is met een madammeke en vroeger een ventje was?
nu is 'm niet gescheiden is en dan stelt zich de vraag of zijn vrouw nu van hetero naar lesbisch gegaan is. ik dacht, zo hebben ze het mij geleerd, dat uw geaardheid niet kan veranderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een echte transgender, en dan bedoel ik niet een aandachtshoer zoals ons annunatje, heeft effectief de verkeerde hersenen voor zijn/haar lichaam. Maar gezien die hersenen dan in een lichaam zitten dat de verkeerde hormonen aanmaakt, werken ze ook weer niet helemaal zoals bij het andere geslacht. Citaat:
Net zoals je een gespleten gehemelte of een open rug kunt hebben, of het syndroom van down kun je ook verkeerd ontwikkelde hersenen hebben. Dat is niet genetisch, gewoon een foutje in de ontwikkeling. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets met veranderen van geaardheid te maken. Eerder met wie je door het leven gaat. En dit kan al eens tegenvallen. Lessons learned. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Sorry , schot(se) voor open doel) ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ____ ----____ ----____ ----____ ----
Nu serieus: Van mag iedereen zijn wie die wil , I don't give a bloody shit !! ivm Transgenders , ik ken er wel een paar !! Je kan per ongeluk iemand met hun oude naam noemen , of doelbewust , dit maakt wel een groot verschil !! De wokegedachte hierrond , den hoogste boom ermee in !! Mekaar respecteren is zelfs iets geheel anders dan gewoked worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 maart 2021 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen gelijkenis met mensen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |