![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben ze zo weinig voeling met het volk dat ze nog steeds niet begrijpen dat het op die manier zeker niet zal lukken. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Nu nog een paar argumenten waarom die mensen fascisten zijn ... maar daar is het altijd gissen naar ...
De Gucht is een al even grote farce als zijn twee boezemvriendjes De Wael en Verhofstadt ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat deed jou van gedachten veranderen, Philips?
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Over nadenken, beste vriend... |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mestkevers... fascisten... racisten...
dat is pas demonisering !!!!!!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
*zie: http://www.liberales.be/cgi-bin/show...meerschracisme |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() De eerste keer dat ik openlijk De Gucht gelijk geef!
Alhoewel over Coveliers en Dedecker was DeGucht ook niet mis. Gebeurt me trouwens uitermate zelden dat ik VLD'ers gelijk geef! Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 13 december 2004 om 16:24. |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() De Gucht is zelf een fascist, wie zijn eigen mening zegt binnen de VLD wil hij buiten gooien. Trouwens een rare vent, die De Gucht, de ene keer doet hij mee met de rechtervleugel van de VLD bij het migrantenstemrecht en de andere keer gaat hij kontlikken bij Verhofstadt en co.
De Gucht staat trouwens ook handjes te schudden met massamoordenaars in Afrika. Het is bij paars overigens de gewoonte om handjes te schudden met schunnige figuren in het buitenland. SS met Fidel Castro, De Gucht met Mugabe. En dan noemt men het VB fascisten ??? Pffffff.... Wie heeft er het meest bloed aan zijn handen en wie steunt die personen of regimes ???? |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Filip Dewinter is het “fascist-gebrul” van De Gucht meer dan beu. Filip Dewinter wijst erop dat Karel De Gucht met zijn uitspraken het fascisme banaliseert. Filip Dewinter pikt het niet dat hij als fascist omschreven wordt. De vader van Filip Dewinter werd immers tijdens WOII als werkweigeraar gevangen gezet en nadien gedeporteerd naar Duitsland om er verplicht tewerk gesteld te worden. De grootvader van Filip Dewinter was weerstander en lid van de witte brigade. " Wist ik zelf niet tot ik het las, maar LOL. In your face Degucht noemen ze dat. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() Open jullie ogen over De Winter alstublief, die man vertegenwoordigt het meest verfoeilijke en schandalige van de mensheid met zijn zieke partij Vlaams Belang. Laat jullie niet misleiden door het fascisme!
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Na mestkevers, dit nog maar eens proberen. Wat kan ik anders doen dan schelden tegen het VB. Niks, maar dan ook niks. 40% van zijn achterban staat niet langer meer achter hem, maar achter de strekking De Decker Nog even en exit van het "almachtig" triumviraat. HET VLAAMS BELANG : DE TOEKOMST IS AAN ONS
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 14 december 2004 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Gucht is een stalinist ! |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beter kunt u niet aantonen dat u zelf een fascist bent, van het domme soort ! 8) |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() |
![]() |