![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel nep paniek situaties zoals destijds door Victor Orban die fake immigranten aan de grensposten placeerde om op die manier zijn macht te vergroten hebben dergelijke big brother toestanden meegebracht. Het gepeupel geloofde de nep tv beelden. Nu de corona is niet veel anders. Een imaginaire vijand heerst en zo gaat het verder de big brother positioneren. Maar je gaat er spijt van krijgen dat is gegarandeerd. Je ziet nu al de conditionering. Veel mensen dragen nog steeds hun masker terwijl het af mag. Zoals moslim vrouwen hun hoofddoek wensen te dragen terwijl ze het mogen afzetten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 juni 2021 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Euh...maar ze zijn toch al gevaccineerd? ![]() Inderdaad, en toch moeten ze zich nog laten testen ![]() Kwestie dus van optimaal misbruik te kunnen maken van gevaccineerde vakantiegangers en nog wat extra centen uit hun zakken te kunnen kloppen om een hoger risico op trombose te lopen bij vliegreizen.
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() AIDS is een keuze?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk trouwens maar dat is mijn mening dat er binnen enkele jaren niet veel mensen nog zullen leven.
500 miljoen circa zullen de dans ontspringen en dat kan onmogelijk de miljarden geïnjecteerden zijn. Dit staat in graniet gebeiteld. En graniet vergaat niet eh. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones Het staat er. Door eugenica. Betekenis De eugenetica of rasverbetering is het onderzoek naar het verbeteren van de genetische samenstelling van een populatie. Het verbeteren van de menselijke bevolking was hierbij vaak het streven. Het woord is gevormd naar het Grieks voor ??? (goed) en ??*????? (oorsprong). https://nl.m.wikipedia.org › wiki › E... Eugenetica - Wikipedia
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 juni 2021 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is waar we vorig jaar voor waarschuwden en toen waren we complotties, en nu zijn jullie degene die staan te juichen om wat vrijheid terug te krijgen met een kaartje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen goed voorstel, beter is om er een hermetisch gesloten plexyglas scherm tussen te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() zie je wel; medische apartheid “moet kunnen...”
Dat is het einde van het begin. De nieuwe jood, de nieuwe slaaf, de nieuwe 2de rangsburger is de niet-gevaccineerde “untermensch.” Aber wir wussten das doch...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juni 2021 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je leven of een kaartje. ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gut. Gevaccineerden krijgen nu een pasje om te reizen. Echter: De verordening voor het EU digitaal Covid-certificaat zal twaalf maanden gelden. Het certificaat zal geen voorwaarde zijn om het recht van vrij verkeer uit te oefenen en zal niet worden beschouwd als een reisdocument. Okay het is een pasje dat geen pasje is.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat keert zich nog tegen hen en dan worden de gevaccineerden de gebeten hond. ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er mag gediscrimineerd worden op geslacht, ik zie het probleem niet.
logement enkel voor vrouwen https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200925_97825721 In deze handbooggilde wordt de boog enkel door mannen gehanteerd. https://www.visitbruges.be/nl/schutt...bastiaansgilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedriegers, dan hoef je ook niet gevaccineerd te zijn. Het is geen reisdocument maar erzonder mag je niet reizen. Bedriegers, dan hoef je ook geen pasje om te mogen reizen. Conclusie: eu digitaal covid-certificaat is dikke BULL SHIT.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 16 juni 2021 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() En het is ook zeker geen probleem om later dat pasje overal te moeten laten zien, en dat alles ook geregistreerd wordt en dat ze dus op elk moment van de dag weten waar je geweest ben.
En begin niet over een gsm. Want die kan ik nog thuis laten wanneer ik wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() van voor vastbinden op de bumper?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |