Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2021, 14:39   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Onze generatie heeft eindelijk het juk van de religieuze leugens en oplichting kunnen afsmijten.
Onnozele dingen doen, zoals in een groepje gaan zingen en denken dat we het daarmee beter gaan doen na onze dood, zijn voorbij.
We gaan niet langer doof worden van te masturberen en als het niet meer lukt in ons huwelijk, kunnen we er een punt achter zetten vooraleer de ene de andere aftroeft of vergiftigt. We kunnen rustig proberen samen te gaan leven om het samenleven te proberen; of ons gelukkig voelen in een lat-relatie.
We hebben eindelijk veel meer respect voor mekaar; dat was wel eens anders tegenover de arbeidende klasse, tegenover zwarten of gelen, tegenover homo's en lgtbq+++, tegenover vrouwen die abortus wensen of mensen die een waardig einde willen stellen aan hun leven.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 juli 2021 om 14:40.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2021, 16:50   #42
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Onze generatie heeft eindelijk het juk van de religieuze leugens en oplichting kunnen afsmijten.
Onnozele dingen doen, zoals in een groepje gaan zingen en denken dat we het daarmee beter gaan doen na onze dood, zijn voorbij.
We gaan niet langer doof worden van te masturberen en als het niet meer lukt in ons huwelijk, kunnen we er een punt achter zetten vooraleer de ene de andere aftroeft of vergiftigt. We kunnen rustig proberen samen te gaan leven om het samenleven te proberen; of ons gelukkig voelen in een lat-relatie.
We hebben eindelijk veel meer respect voor mekaar; dat was wel eens anders tegenover de arbeidende klasse, tegenover zwarten of gelen, tegenover homo's en lgtbq+++, tegenover vrouwen die abortus wensen of mensen die een waardig einde willen stellen aan hun leven.
MAar neen jullie hebben de kerkelijke invloeden eerst ontnomen om goddeloze waarden te normaliseren waardoor criminaliteit de hoogte in schoot. Dan hebt ge de hele ziel van het land vernietigt door u te laten wijsmaken dat de samenleving vergrijst en deed aan massa migratie.
Het respect is een schijngevoel van conformiteit aan de waan van de eeuw waarvan media de toon zetten.
All lives don’t matter when unborn lives don’t matter.
All lives matter
Oud 14 juli 2021, 16:53   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Grappig (of zielig, weet het niet precies) dat andere forumvriendjes net heel de tijd over het tegengestelde zagen.

Historische woorden voor het eerst uitgesproken door de eerste reactionaire Homo Erectus, en sindsdien door elke volgende generatie reactionairen herhaald.
Het is tijd dat wij als 1 menselijk ras het gezamenlijke probleem oplossen door in 1 doel vooruit te marcheren. I have a dream.
Oud 14 juli 2021, 17:01   #44
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is tijd dat wij als 1 menselijk ras het gezamenlijke probleem oplossen door in 1 doel vooruit te marcheren. I have a dream.
Goed zo!
Maar als er indoctrinatie met een politieke of godsdienstige overtuiging aan te pas komt, mij niet bellen.
Maar begin maar al te marcheren, de volgers komen wel.
Oud 14 juli 2021, 17:10   #45
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
MAar neen jullie hebben de kerkelijke invloeden eerst ontnomen om goddeloze waarden te normaliseren waardoor criminaliteit de hoogte in schoot. Dan hebt ge de hele ziel van het land vernietigt door u te laten wijsmaken dat de samenleving vergrijst en deed aan massa migratie.
Het respect is een schijngevoel van conformiteit aan de waan van de eeuw waarvan media de toon zetten.
All lives don’t matter when unborn lives don’t matter.
All lives matter
er zijn nochtans geen grotere en strengere katholieken dan de maffiosi vd Cosa Nostra, vertakt over de hele wereld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:00   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Goed zo!
Maar als er indoctrinatie met een politieke of godsdienstige overtuiging aan te pas komt, mij niet bellen.
Maar begin maar al te marcheren, de volgers komen wel.
De vraag zou moeten zijn : wat heeft deze generatie bereikt in het voordeel van alle Europeanen?
De multicul?
Want ja als ge 3D printers gaat benoemen is dat niet de richting die ik zocht.

Ik bel aan niemand zijn deur, probeer zoveel mogelijk binnen te blijven en heb zero bekeringsdrang.
Christenen bekeren de wereld niet, de wereld bekeert christenen. Maar ik ga me ook niet anders voordoen, dat zou ik nooit durven. }-)
Oud 15 juli 2021, 07:06   #47
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
er zijn nochtans geen grotere en strengere katholieken dan de maffiosi vd Cosa Nostra, vertakt over de hele wereld.
Ja het is als popsterren e,d. die een kruisje -altijd goed zichtbaar- dragen, maar dat louter doen ermee uit te pakken.
Baptistische protestanten sparen die katholieke kerk en maffia niet nochtans.

Wat jij ongeveer doet is iemand van Groen verwijten wat iemand van VB zei, louter omdat ze democraten zijn.
De duivel is altijd in de details waaruit een groter overzicht ontstaat.
Oud 15 juli 2021, 07:19   #48
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En over welke generatie gaat het dan?
Baby boomers ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:20   #49
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De vraag zou moeten zijn : wat heeft deze generatie bereikt in het voordeel van alle Europeanen?
De multicul?
Want ja als ge 3D printers gaat benoemen is dat niet de richting die ik zocht.
Toch is het zoiets waar gij als Europeaan mee van geniet.
Maar zoals ik al zei, we zijn zo verwend maar zien het gewoon niet meer.

Citaat:
Ik bel aan niemand zijn deur, probeer zoveel mogelijk binnen te blijven en heb zero bekeringsdrang.
Christenen bekeren de wereld niet, de wereld bekeert christenen. Maar ik ga me ook niet anders voordoen, dat zou ik nooit durven. }-)
Hier, nu niet meer nee. Het was ooit anders.
En toch, er is nog 1 groep die me thuis probeert de komen overtuigen van hun zever, en ze gebruiken hetzelfde propagandaboek.
Oud 15 juli 2021, 07:25   #50
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch is het zoiets waar gij als Europeaan mee van geniet.
Maar zoals ik al zei, we zijn zo verwend maar zien het gewoon niet meer.

Hier, nu niet meer nee. Het was ooit anders.
En toch, er is nog 1 groep die me thuis probeert de komen overtuigen van hun zever, en ze gebruiken hetzelfde propagandaboek.
Er is maar 1 groep die hun willetje constant en overal opdwingen en het zijn democraten. Vraag het nabestaanden van het Libisch conflict die nu zoals toen met nazi Duitsland achter prikkeldraad leven en de oorlogsmisdadigers onder de radar in de EU.
Oud 15 juli 2021, 07:25   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja het is als popsterren e,d. die een kruisje -altijd goed zichtbaar- dragen, maar dat louter doen ermee uit te pakken.
Baptistische protestanten sparen die katholieke kerk en maffia niet nochtans.

Wat jij ongeveer doet is iemand van Groen verwijten wat iemand van VB zei, louter omdat ze democraten zijn.
De duivel is altijd in de details waaruit een groter overzicht ontstaat.
Bij onze noorderburen ziet een clowneske groene het zo ...

Zijn ideeën een goed plan?

Wreed twijfelachtige zaak.

En er zijn er anders velen die hem bijtreden bij zijn gestoorde denken.

Ook in 'ons' land zijn er wel mensen die zo denken.
Oud 15 juli 2021, 07:30   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In een ver verleden was er eens een boek "De paus en de maffia" wat vrij snel uit de boekhandel's verdwenen was, zelfs de Politie die de opdracht gekregen had om het uit de winkels te gaan halen.

(die info heb ik van een kennis die een krantenwinkel/boekhandel gehad heeft)

De reden zou geweest zijn dat er teveel namen en toenamen van personen instonden, in het boek, die er wel eens met in een enorm kwaad daglicht zouden kunnen geplaatst worden.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juli 2021 om 07:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:32   #53
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bij onze noorderburen ziet een clowneske groene het zo ...

Zijn ideeën een goed plan?

Wreed twijfelachtige zaak.

En er zijn er anders velen die hem bijtreden bij zijn gestoorde denken.

Ook in 'ons' land zijn er wel mensen die zo denken.
Ook deze generatie.
Fascisten tolereren waarvan onze voorouders onder hun traditionele nomen en waarden “never again” zworen.
Deze generatie zaagt over feiten van enkelingen, polariseren dat op een hele groep; maar zijn blind wat hun democratie veroorzaakte mede onder hun naam.
Omdat ze liever anderen polariseren en de balk in eigen cultuur negeren doen ze alsof hun neus bloedt en zijn ze onrechtstreeks medeplichtig.

Vandaag leven kinderen achter prikkeldraad, door deze democratie. Niet door moslims, christenen of Joden maar door democraten.
Oud 15 juli 2021, 07:33   #54
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er is maar 1 groep die hun willetje constant en overal opdwingen en het zijn democraten. Vraag het nabestaanden van het Libisch conflict die nu zoals toen met nazi Duitsland achter prikkeldraad leven en de oorlogsmisdadigers onder de radar in de EU.
Vraag het dan ook eens aan alle slachtoffers waarbij meneer pastoor meer dan enkel zijn willetje kwam opdringen in de sacristie.
En hoe die van bovenuit gewoon verplaatst werden in plaats van aangegeven.
Oud 15 juli 2021, 07:36   #55
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
MAar neen jullie hebben de kerkelijke invloeden eerst ontnomen om goddeloze waarden te normaliseren waardoor criminaliteit de hoogte in schoot.
Om de VS als voorbeeld te nemen, de criminaliteit is daar nu veel lager dan 30-40 jaar geleden (https://www.pewresearch.org/fact-tan...me-in-the-u-s/ ) (met een relatief kleine uptick de laatste jaren).

Alléén, voor wie enkel naar FoxNews, OAN ed kijkt, enkel naar Trumpistische predikers luistert, lijkt het wel dat criminaliteit nooit zo erg was als nu.

Wie is hier dan goedgelovig, wie laat zich inpakken door een opgedrongen "narratief?"

Je wilt het niet geloven, CUFI, maar ik herhaal het graag. Dat fantastisch verleden waar jij terug naar wil heeft nooit bestaan.
Wat wel in dat verleden gold is dat, bijvoorbeeld, jouw eigen dochter er veel minder rechten zou hebben gehad dan dat ze nu heeft.

Laatst gewijzigd door Knuts : 15 juli 2021 om 07:37.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:39   #56
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze generatie zaagt over feiten van enkelingen, polariseren dat op een hele groep;
lol, ik ken er die vapeurs krijgen omdat een meisje van 13 een topje droeg, en dan daaruit conclusies trekken over goddeloze democraten (of zoiets).
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:40   #57
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Je wilt het niet geloven, CUFI, maar ik herhaal het graag. Dat fantastisch verleden waar jij terug naar wil heeft nooit bestaan.
Wat wel in dat verleden gold is dat, bijvoorbeeld, jouw eigen dochter er veel minder rechten zou hebben gehad dan dat ze nu heeft.
Tsjah: https://www.bbc.com/news/blogs-echochambers-28537149

Waarom denken als een boek je toch vertelt tot welke conclusie je zou moeten komen?

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 15 juli 2021 om 07:43.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:42   #58
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Als morgen een oorlog uitbreekt, dan hebben de wappies daar meer dan 7j voor gewaarschuwd. Net zoals die aanslagen voorspeld worden voor onze interventie, zo is een nieuw conflict een onvermijdelijke causaliteit.

Wij vingen in grote lijnen geen vluchtelingen maar oorlogsmisdadigers op. Echte vluchtelingen belanden achter prikkeldraad in Turkije die daarvoor miljarden krijgt. Dat geld was voor uw (klein)kinderen bedoeld; maar daar wordt nu grondig op bespaard want hoe dommer ze die vormen te makkelijker ze te beliegen zijn.
Maar ochot de katholieke leiders van toen... dat is toch zo prioritair anno 2021

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juli 2021 om 07:44.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:43   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook deze generatie.
Fascisten tolereren waarvan onze voorouders onder hun traditionele nomen en waarden “never again” zworen.
Deze generatie zaagt over feiten van enkelingen, polariseren dat op een hele groep; maar zijn blind wat hun democratie veroorzaakte mede onder hun naam.
Omdat ze liever anderen polariseren en de balk in eigen cultuur negeren doen ze alsof hun neus bloedt en zijn ze onrechtstreeks medeplichtig.

Vandaag leven kinderen achter prikkeldraad, door deze democratie. Niet door moslims, christenen of Joden maar door democraten.
Natuurlijk is dat géén sfeerbeeld dat er kinderen zijn die achter prikkeldraad moeten leven.

Maar moeten 'wij' in de EU en omstreken de schuld in de schoenen geschoven krijgen omdat zij hun eigen land(en) ontvluchten met bootjes gaan varen om dan uiteindelijk achter prikkeldraad te moeten leven?

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juli 2021 om 07:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 07:47   #60
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Natuurlijk is dat géén sfeerbeeld dat er kinderen zijn die achter prikkeldraad moeten leven.

Maar moeten 'wij' in de EU en omstreken de schuld in de schoenen geschoven krijgen omdat zij hun eigen land(en) ontvluchten met bootjes gaan varen om dan uiteindelijk achter prikkeldraad te moeten leven?
Het oosten had leiders die welvaart voorzagen. Dat was natuurlijk niet perfect en u weet dat rebellerende gemeenschappen een strenge hand vereisen. Khadaffi en Saddam waren met goede reden “dictatoriaal”. Ze bewaarde een relatieve vrede.

Khadaffi ging een gouden dinar lanceren en veranderde woestijn in vruchtbare landbouwgrond.
Ik vind dat mensen die dan naar de gevolgen wijzen maar de oorzaak negeren mede schuldig ja.

Net zoals mensen die geen vragen stellen bij dit vaccinatiebeleid medeplichtig zijn aan de uitbreiding van massa surveillance.
Wir haben es gewusst.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be