![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vaak douche je per week? | |||
Minder dan 1 keer per week |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1 keer per week |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
2 keer per week |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Ik ben een echte die-hard en douche mij om de twee dagen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die moet toch echt vreselijk stinken en vieze, vuile schimmels overal op zijn lichaam hebben, dat kan niet anders. Om nog niet te spreken over luizen en ander ongedierte..... bweurk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Privé-zwembad in de tuin; dan zou ik ook niet vies zijn als alleen de kinderen en de kleinkinderen komen zwemmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik spring dan toch liever in een vijver , zonder baksteenslag natuurlijk ![]() Of onder een goeie regenbui , zonder paraplu natuurlijk !! ![]() Hier , elke dag wassen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo heb ik het van mijn ouders geleerd en zo heb ik het ook aan mijn kinderen geleerd toen ze nog klein waren. Alle dagen grondig wassen met water en zeep/ douchegel/ badschuim + alle dagen propere kousen, ondergoed en propere bovenkleding aantrekken. Iedereen kan proper zijn; zelfs mensen die geen douche of bad hebben. Een brok zeep van de allergoedkoopste merken kost mss 0,50- 0,60 euro. Normaal gezien kunt ge u daar minstens 6 weken mee wassen; als het moet gewoon aan de lavabo. Kost bijna niks dus, alleen een beetje water. Mensen die stinken zijn dus dikke luiaards en hebben geen enkel excuus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de DIE-hards , zwavelzuur helpt ook hoor !!
![]() ![]() En anders , Omo , wast door & door schoon ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zou toch niet te dicht bij de ontbindende menselijke lijken die in de Ganges drijven gaan zemmen....
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zong dat altijd wanneer ons oma de was deed !!
![]() Meer dan 40 jaar geleden !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 augustus 2021 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eau de merde of Eau de pipi
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moest er zelf mee lachen !!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Dagelijks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zoals ik reeds vermeldde; iedereen kan en zou moeten proper zijn. Zelfs armere mensen zonder badkamer kunnen zich dagelijks wassen, al is het in de keuken aan de pombak. Dat beetje water en een goedkope brok zeep om de 6-8 weken kosten bijna niks toch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hapsoluut zelfs
![]() Ze was geboren in 1888 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Teveel wassen, zoals dagelijks (meerdere) douches nemen en je dagelijks inwrijven met zeep, is onhygiënisch. Elke dermatoloog zal dat bevestigen.
Handen en geslachtsdelen dienen uiteraard dagelijks gereinigd te worden, de rest veel minder. En zeker niet overdrijven met zeep, die breekt de natuurlijke beschermlaag op je huid af. De huid droogt ook sneller uit, wordt kwetsbaarder, en er komen kleine scheurtjes met infecties tot gevolg. Opnieuw: teveel wassen is onhygiënisch en nergens voor nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Himba-vrouwen wassen zich dus nooit van geboorte tot hun dood. Stinken doen ze niet, echter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De reden is blijkbaar wel heel duidelijk !! Maar ze hebben wel andere manieren !! https://www.google.be/search?q=Himba...el+zuuke&meta= https://www.youtube.com/watch?v=WL1kRhx-Q6U Ik pas toch wel voor zulke !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 augustus 2021 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is goed voor van alles heb ik mij laten vertellen, ... Zeker als er 250 meter stroomopwaarts ook lijken verbrand worden en t riool van de plaatselijke Mc Donalds erop uitkomt.
Wat zou er eigenlijk op de hamburgers liggen van de Indische Mc Donalds vraag ik mij nu af, die mogen daar geen koebeesten fretten want die zijn heilig. Geiteburgers ? |
![]() |
![]() |