![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims kunnen best hun eigen scholen financieren. Maar dan komt de regering daartussen en we kennen die hun bureaucratie al. Ge voelt u gewonnen, maar intussen krijgen onze kleuters en kinderen introductie in de islam via zowel de katholieke als de gemeenteschool. Zover uw godsdienstvrijheid.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft ook niet, mijn post is duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van sarcasme kan je me inderdaad nooit verdenken.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoolreglementen leiden enkel tot een zekere selectiviteit van het publiek. En naar mijn gevoel voelen leerkrachten zich het best in een school met een streng schoolreglement. Dan hebben we het nog niet over de ouders die het er voor over hebben om te willen kamperen voor de schoolpoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de inhoud die telt. En daar wringt het schoentje. Als vrijzinnige en humanist opteer ik voor scholen waar iedereen kan kennismaken met alle levensovertuigingen zonder dat de leerkracht selectief wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fascisten in de politiek die via haatzaaierij in hun media een toontje pogen zetten? Mag het eens wat anders zijn, ja?
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus er als een Babylonische tempelhoer bijlopen -het evenbeeld van die vorige generatie feministen die hun zelfwaarde uit hun seksualiteit putten- is een inhoud die telt?
Of welke inhoud telt om te bepalen of een school al dan niet toegelaten wordt door een overheid? Ik krijg de indruk dat vele beleidmakers over de islam beginnen praten zoals Hitler over het Jodendom.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 1 september 2021 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindtermen dienen uiteindelijk om te bepalen of iemand geschikt is voor hoger onderwijs, of geschikt voor een bepaald beroepsvak. Religie is van ondergeschikt belang. Stel je eerst eens de vraag waar een islamitische school z'n personeel vandaan zou halen. En stel je dan ook eens de vraag wat de meerwaarde zou kunnen zijn van een islamitische school. Het huidig aanbod is meer dan voldoende om eindtermen te kunnen bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid zijn creationisten. We hebben dus nood aan uitgebreid christelijk onderwijs (gereformeerd en katholiek) islamitisch (sjiitisch, soennitisch, soefistisch) onderwijs, Joods en seculier onderwijs. Diversiteit is onze kracht. Meerwaarde is meer jobs en meer ontlasting omdat ze nu alles op elkaar duwen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 1 september 2021 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De afbeeldingen werden ondertussen verwijderd, dat heb ik gemerkt. Het is een kwestie van consequent blijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik beken zonde en heb vergiffenis aan den lieven Heer gevraagd. Ik vermijd de tettendraad al meer dan een maand, ik heb zelfs all foto’s van Kaat Bollen gewist en gevast tot ik scheef ging, serieus echt waar. We keren zelfs beter terug naar gescheiden onderwijs. Jongens en meisjes aparte klassen, activiteiten en speelplaatsen.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=238157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongens en meisjes scheiden bij de geboorte. De kennis over elkaars bestaan mag enkel een gerucht blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al enkele jaren zo dat blijkt dat meisjes doorgaans beter scoren op studiegebied als ze in een niet gemengde omgeving les krijgen.
Over de redenen valt wel te discussiëren. Laatst gewijzigd door Rudy : 1 september 2021 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zo is het |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
sommige scholen worden zo slecht gerund dat je er gewoon ziek wordt, sommige scholen zijn kweekvijvers voor criminelen en het zijn meestal de onbekwame directeurs die dat veroorzaken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat is de nagel op de kop |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze Willy verwoordde het goed ![]() Ik zie wat zij niet ziet Zij kent mijn wereld niet Het water is veel te diep Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2021 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |