![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kinderen uiteraard nog niet allemaal. De rest wel. Ik hoor ook niks negatief tegenover vaccinatie. Enkel sommigen die liever Pfizer zouden gehad hebben ipv AZ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons idem dito, op een uitzondering na, waar gelet op de zeer respectabele leeftijd zich uiteindelijk niemand zich druk over maakt. Bewuste keuze. Het is uiteindelijk louter voor eigen rekening. Het is toch ook raar dat die AZ gevaccineerden het spijtig vonden dat het maar met AZ was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je om met vaccinazis die niet omkunnen met iemand die zich niet laat informeren door een media die moedwillige leugenaars en haatzaaiers opdraaft?
Hoe ga je in discussie met iemand die iedereen die zijn beknopte kanalen overstijgt weg zet als anti vax? Simpel: gewoonweg niet.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 2 september 2021 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste dwingelanden hebben dat.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk. Het virus moet kunnen waaien he, anders geraken we er niet van af, van die zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet daar dan ook niet naar luisteren, niet meer dan naar jouw buurman die liever een motorfiets gebruikt eerder dan een auto. Dat is gewoon ieder zijn keuze en wat andere mensen nu als keuze hebben hoeft niet eens enige zin te hebben voor jou. Als iemand veel liever op natuurlijke wijze dood gaat aan een virus dan zichzelf met chemisch spul in te spuiten, is dat een keuze zoals de kleur van zijn wagen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg wat ik ervan denk, klinkt het niet dan botst het maar.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom kun je de meeste corona-fascisten hier ook niet overtuigen, zelfs al geef je hen nog zoveel logische onderbouwingen, bewijzen en studies. Zolang meneer pastoor het niet gezegd heeft is het immers geen waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit land en al diens medewerkers collaboreren zelfs met China die haar politieke tegenstanders en religieuze minderheden met treinen weg voert. Collaborateurs en fascisten van de tijd, inclusief die ambtenaars.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon gelijk tegen een ander zeker?
Allemaal afhankelijk van hoe die mens in mekaar steekt. Dat geldt evenzeer voor familie en vrienden die belangers of moslim zijn. Alsof ik heel die opgeklopte cinema uit de media en van social media ga overdragen op mijn dagelijks leven. Da's entertainend, maar meer ook niet.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk ik ben gevacineerd , ik doe dat voor mijn eigen, niet voor een ander. Ik kan nog altijd besmettelijk zijn en besmet worden.
Als jij je dus om wat voor reden dan ook niet laat vaccineren, en ik besmet u en ge wordt serieus ziek verwacht van mij dan ook geen excuses of compatie. Je bent volwassen , je hebt zelf die keuze gemaakt en daar stopt het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het privilege opgeven om anderen kunnen te besmetten viel mij zwaar als idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef je trouwens dat vaccins nog nooit het immuunsysteem hebben aangezet de eigen cellen aan te vallen? Ik ben pro vaccinatie als dat ethisch en veilig kan verlopen, maar ik vertrouw geen regime die leugenaars opdraaft en goochelt met cijfers zelfs kinderen in vaccinatie te chanteren.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 2 september 2021 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |