Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Voor degenen die tot nu toe het vaccin weigerden: wat gaat u doen?
Dan zit er niets anders op, ik laat me vaccineren 3 20,00%
Ik blijf weigeren en onderga de consequenties als het moet 3 20,00%
Ik blijf weigeren en het is tijd voor verzet met alle middelen 9 60,00%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2021, 14:19   #41
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Gelukkig zijn er nog mensen die dit begrijpen. Maar ik denk toch dat de meerderheid er te dom voor is. Of te lui om zich te informeren over de bijwerkingen. Dat leid ik af uit de vaccinatiegraad onder kinderen
Ik vergelijk de geïndoctrineerde, gevaccineerde sheeple met de Joden tijdens de holocaust.
De gevaccineerden van nu zijn de Joden van toen, die geloofden ook niet dat hun beloofde douches eigenlijk in werkelijkheid gaskamers waren om hen uit te roeien.
Ze geloofden het niet als Joodse mede gevangenen hen waarschuwden, ze geloofden het zelfs niet als ze de torenhoge schouwen van de ovens met eigen ogen zagen die de verstikkende en stinkende rookwolken van de verbrande lijken van hun families uitbraakten - ze liepen gedwee, zoals zombies, de gaskamers in, net zoals de sheeple nu gedwee naar vaccinatiecentra lopen.
Die arme sheeple geloven nu ook niet dat hun vaccinatie in werkelijkheid de gaskamers voor hun endlösing zijn, de sheeple zijn het voetvolk, overbodige maar voorlopig nuttige idioten als verklikkers en om sociale druk te zetten op ongevaccineerden maar ze vergeten dat ze evenzeer beschouwd worden als 'menselijk afval'.
De Joodse kampbewakers wisten het wel maar dreven toch hun Joodse medemensen naar de dood, dat waren laffe klikspanen, verraders en collaborerend met de nazi's tegen...zichzelf.

Perfecte vergelijking met de kromme corona situatie: vrijwillige zelfdestructie door het geloof in misleidingen.
Iedereen zou eens zelf moeten nadenken om zichzelf en hun kinderen te beschermen tegen de geraffineerde misleiding waardoor ze nu zelf en vrijwillig de gaskamer inlopen.

Ook de politici zullen hun macht verliezen als ze eenmaal hun rol als nuttige idioten en knechtje van de elite hebben uitgespeeld, dictators zoals hitler deelden hun alleenheerschappij ook niet.
Dan worden politici ook aan de kant geschoven voor hun medewerking aan de misleiding voor een denkbeeldige machtsuitbreiding die hun eigenlijk de politieke macht en kop zal kosten.
Eigenlijk grappig, de politieke bedriegers worden zelf bedrogen, ze geven hun politieke macht zelf af aan de elite of ze zich daarvan bewust zijn of niet.
Ze zullen uiteindelijk het lot delen dat ze de bevolking aandoen.
Oud 5 september 2021, 14:47   #42
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Anti-vaxxers horen thuis in de gevangenis of in een psychiatrische instelling. "Lock them up!"
Het vaccin moet hen daar dan, willen of niet, onder dwang toegediend worden.
Oud 5 september 2021, 14:51   #43
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Anti-vaxxers horen thuis in de gevangenis of in een psychiatrische instelling. "Lock them up!"
Vreemd hoe je als 80er zijnde toch zo'n grote voorstander kan zijn van nazi praktijken.

Ons onderwijs tijdens de jaren 40 tot 70 heeft echt serieus gefaald.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 14:53   #44
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Vreemd hoe je als 80er zijnde toch zo'n grote voorstander kan zijn van nazi praktijken.

Ons onderwijs tijdens de jaren 40 tot 70 heeft echt serieus gefaald.
Informatica buiten beschouwing gelaten werd ons toen veel degelijker onderwijs verstrekt dat nu het geval is.
Oud 5 september 2021, 15:01   #45
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Informatica buiten beschouwing gelaten werd ons toen veel degelijker onderwijs verstrekt dat nu het geval is.
Met hetgeen jij hierboven zegt twijfel ik daar heel sterk aan, al begrijp ik wel wat je wil zeggen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 15:41   #46
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...zegt de Joodse kampbewaker die de Joodse medemensen zelf de gaskamer injoeg, collaborerend met de nazi's tegen...zichzelf.
Dom geboren en nog niks bijgeleerd.
Oud 5 september 2021, 19:59   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
...zegt de Joodse kampbewaker die de Joodse medemensen zelf de gaskamer injoeg, collaborerend met de nazi's tegen...zichzelf.
Dom geboren en nog niks bijgeleerd.
Het feit dat u zich een soort slachtoffer-rol toekent door uzelf te vergelijken met de Joden is niet alleen potsierlijk en belachelijk, het is bovendien een belediging voor de Joodse oorlogsslachtoffers en hun nakomelingen. Wie denk jij wel dat je bent? Je hoort je te schamen voor dergelijke onzin.
Oud 5 september 2021, 20:18   #48
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Ontwijken consequenties is ook een optie.
Alhoewel dat ook voor hogere levenskosten kan zorgen.
Bvb in het begin van die mondvod ook voor klanten van winkels dwingelandij, had ik de piste om mijn heel beperkt aantal verschillend eten te gaan kopen in automaten. Maar de prijs was 3 keer Aldi...
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 07:52   #49
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat u zich een soort slachtoffer-rol toekent door uzelf te vergelijken met de Joden is niet alleen potsierlijk en belachelijk, het is bovendien een belediging voor de Joodse oorlogsslachtoffers en hun nakomelingen. Wie denk jij wel dat je bent? Je hoort je te schamen voor dergelijke onzin.
Ik vergelijk jou met de misselijkmakende joodse kampbewaker die joodse mede gevangenen de dood injoeg, dat je die vergelijking niet kunt begrijpen en zelfs verdraait is waar jij je voor hoort te schamen.
Oud 6 september 2021, 08:08   #50
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hoort je vooral te schamen. Jij wil immers die praktijken nieuw leven inblazen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 08:36   #51
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen men Joden enkel maar weerde uit bioscopen was er ook niet veel aan de hand he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 09:13   #52
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het begon ook allemaal met een bordje.
Politie: "wij doen maar ons werk meneer"

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 09:26   #53
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

'k Heb het eerder voor verplichte euthanasie voor Rutten en Magnette.
Oud 6 september 2021, 09:27   #54
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zieke man.
Als jij gevaccineerd bent is er toch geen probleem meer?
Oud 6 september 2021, 09:56   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ik ben volledig gevaccineerd, is er een derde...etc, prik nodig? You're Welcome!
Ik ook.
Maar ik hoop wel dat er in de komende maanden een nieuw vaccin komt, dat meer specifiek op de laatste variant(en) werkt.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 09:58   #56
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Ik heb in juni Corona gehad, ik zou niet weten waarom ik nog een vaccin moet hebben
Dat is een rationeel argument.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 10:05   #57
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Toen men Joden enkel maar weerde uit bioscopen was er ook niet veel aan de hand he
Zo worden jongeren zonder covid safe tickets nu ook al geweerd op festivals.
Opnieuw nazi praktijken door de overheid maar nu zijn de ongevaccineerden de gediscrimineerde Joden.

Gemeente Houthalen-Helchteren:
"Meer vrijheid met Covid Safe Ticket
Alleen op vertoning van een covid safe ticket krijg je toegang tot het dance festival Extrema Outdoor aan de Plas.
De doelstelling is om het event onder normale en gezonde omstandigheden te laten verlopen."

Nazi praktijken en discriminatie van ongevaccineerde jongeren, door de inbreuk op het medisch beroepsgeheim van de coronapas door de overheid als voorwaarde te stellen, om onder het voorwendsel van volksgezondheid een event onder NORMALE (??!) omstandigheden te laten verlopen.
Deze gemeente noemt dus de dwang tot vaccinatie "meer vrijheid"

Jongeren hebben helemaal geen last van het coronavirus maar ze moeten zich wel gedwongen als proefkonijn voor dit medisch (gen)experiment vrijwillig laten vaccineren als ze de toestemming willen krijgen om muziek te gaan luisteren op een festival waarvoor ze een ticket moeten kopen.
Pure waanzin.
Hopelijk boycotten de jongeren massaal dit "event" en laten ze zich niet chanteren en discrimineren door de vaccinazistische gemeente (zoals de Joden destijds.)
Oud 6 september 2021, 10:07   #58
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ook.
Maar ik hoop wel dat er in de komende maanden een nieuw vaccin komt, dat meer specifiek op de laatste variant(en) werkt.
Er staan al minstens 10 nieuwe vaccins in de stijgbeugels, die noemen ze dan boosters maar helaas voor jou, muteren zelfs varianten vlugger dan ze boosters kunnen maken.
Oud 6 september 2021, 10:08   #59
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ook.
Ik had vaag gehoord in juni (vind de link niet meer) dat Pfizer een delta-variant vaccin op de markt zou gooien in oktober, maar ik hoor daar sindsdien niks meer van.

Ik ben het 100% met U eens dat deze vaccins met "oud virus" een nood lap middel waren om de zwaar zieken te verminderen, en dat is goed gelukt.

Maar wat totaal idioot was, was om daar een ganse vaccinale politiek rond te voeren, terwijl dat op zijn beste een lapmiddel was dat toch niet lang ging meegaan.

Als vaccin producenten erin slagen om om de enkele maanden een geupdate versie uit te brengen, dan kunnen we eventueel beginnen praten over een vaccinale politiek, als we tevens ook weten hoelang zo een vaccin meegaat.

Zolang men daar weinig over weet, is het totaal voorbarig, en potentieel nefast om dat te doen en moet men het gewoon gebruiken om de zwaar zieken in te dijken.

Alvorens men immers een "gedwongen vaccinatie strategie" serieus kan verkopen moet men weten:
1) om de hoeveel maanden men de mensen moet gedwongen vaccineren
2) welke de effecten daarvan zijn (zowel de positieve als de negatieve)
3) hoe groot de zekerheid is dat het beoogde doel daarmee op lange termijn bereikt zal worden (de komende 10 jaar bvb)
4) of de logistieke ondersteuning (vaccin producenten, vaccinatie centra,....) dat wel gedurende 10 jaar zullen kunnen uithouden en snel genoeg de juiste vaccins op de markt zullen brengen
5) voldoende inzicht hebben in de evolutie dynamiek van het virus om met enige zekerheid kunnen te stellen dat men "voor" zal blijven.

Het volstaat dat een van die punten faalt, en gans uw dwingelandij is een eventueel nefaste slag in het water.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 september 2021 om 10:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 08:37   #60
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie zijn hier de dictators en fascisten?

Putin: Despite slow uptake of jabs, mandatory vaccination against Covid-19 is INAPPROPRIATE & can’t be introduced in Russia

https://www.rt.com/russia/532766-put...ement-get-jab/

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be