![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Diegene die het nut van het vaccin inziet bij de risicogroep, zelf niet gevaccineerd is want niet in die risicogroep, maar ook tegenstander is van een verplichting. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat dezelfde groep. Het enige verschil is dat uw situatie anders is en dat de berekening voor U uitkomt op "niet echt nuttig". Maar in de grond is het de houding: mensen die (denken) baat (te) hebben bij vaccinatie, vaccineren zich, en de anderen niet. Kortom, normaal logisch gezond verstand: gebruik iets als je er baat bij hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ook antivaxxers zijn beïnvloed door 'media', nog geen enkel logisch argument gehoord of gezien..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Japan zijn 2 mensen dood na het type vaccin dat ik gratis aangeboden kreeg, er zat roestvrij staal in. Onder de huidige gang van zaken heb ik grote vragen bij “veilig en efficiënt”. Door de vele leugens zijn degene die ons in en uit de pandemie leiden geloofwaardigheid verloren. Aansprakelijkheid, rechtvaardigheid, afschaffen politieke onschendbaarheid. Die politici die u nu vaccineren staan bol van corruptie en lobbygedrag. Als ze werkelijk om gezondheid gaven was er wel strengere handhaving rond 3M.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 3 oktober 2021 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar ik denk ook dat de derde en vierde groep dezelfde groep is, namelijk die van het gezonde verstand. Maar dat zijn per definitie geen antivaxers omdat ze de vaccins wel als een deel van de oplossing zien. Laatst gewijzigd door Gast_Peken : 3 oktober 2021 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Fuck gezond verstand, zegt Israël. Wij maken die keuze wel voor onze bevolking. Verplicht om de 6 maand een prik of geen groene Covid Pass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() "Volgens premier Bennett zijn de boosters noodzakelijk voor Israël; een nieuwe lockdown of verdergaande restricties om de verspreiding van de deltavariant een halt toe te roepen zijn volgens hem geen optie, dat zou een te grote economische klap voor het land zijn. Verschillende medische experts hadden hier wel voor gepleit, tot ongenoegen van Bennett."
Voila, maatregelen om de verspreiding in te dijken zijn geen optie, want niet economisch haalbaar. Niet compatibel met massaconsumptie, massatoerisme en mega-evenementen. Net zoals bij dieren gekweekt in industriële landbouwbedrijven dus, die worden ook volgespoten. Volksgezondheid 2.0, iedereen spuiten en slikken voor het profijt dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als iemands ras vergelijken met een lidkaart van een fitnessclub dragen. Wanneer gaat je vergelijking wél op: Indien jij je niet MAG laten vaccineren om 1 of andere reden. Het probleem is dat die mensen bestaan. Daarom ben ik ook tegen een pasjesmaatschappij. (woord van het jaar?)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar één plaats in Vlaanderen waar het leven echt totalitair georganiseerd is. Dat is de intensive care afdeling van een ziekenhuis, in de afdeling waar ze op hun buik liggen te piepen bij het asemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kostelijke grap
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ze de prik proppen moeten verwijderen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 oktober 2021 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er is geen goeie oplossing, behalve alles loslaten. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 oktober 2021 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik he. corona gehad. volgens de wetenschappelijke studies ben ik beter en langer beschermd dan een gevaccineerde. ik ben niet gevaccineerd, en ga me ook niet laten vaccineren
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het courante gebruik zijn antivaxxers mensen die om vaak nogal wat rare redenen gekant zijn tegen gevaccineerd willen zijn uit principe. Dat is een beetje zoals veganisten die om nogal rare redenen geen lekkere biefstuk willen eten. Ma foi, een beetje raar volk, maar ze doen niemand kwaad he. Maar we hebben een nieuwe klasse volk zien opstaan, fanatieke vaxxers, die gewoon om totaal irrationele redenen die wetenschappelijk op drijfzand zitten, willen dat iedereen gevaccineerd wordt. De normale mens, die niks tegen vaccins heeft, maar ook niks tegen mensen die geen vaccin willen, en zelf wel zal uitmaken wat hij nuttig vindt of niet, zonder daar hysterisch over te doen, noch in de ene, noch in de andere richting, is hier gewoon VERDWENEN. We hebben zogezegd een opdeling van het volk in fanatieke prikkelingen, en antivaxxers. Iedereen die niet fanatiek wil dat iedereen geprikt wordt, is nu een antivaxxer geworden. Kortom, men deelt het volk in, in twee klassen mafkezen, en de normale mens is verdwenen. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 oktober 2021 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij en anderen vinden dat de restricties voor de brede bevolking neerkwamen op opgesloten zitten als slachtvee dan vind ik dat triestig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals vorige zomer de kinderartsen beslisten om de scholen te gebruiken om het virus goed te laten verspreiden onder de jeugd. |
|
![]() |
![]() |