![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je te jong om je de beken en riviertjes in de jaren 1960/70 te herinneren ?
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben wij politici die wegkijken bij lozingen van zeer kankerverwekkende stoffen die in de natuur geloosd zijn. Ze vergiftigen onze natuur terwijl ze ons een schuldgevoel aanpraten om te taxeren op co2. Eerst de politiek laten leiden door voorbeeld en hun onschendbaarheid afnemen. IEDERE politieker die wist van 3M ontslagen, alle premies ontzeggen. Beschuldigen voor opzettelijke doodslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE tijd dat we onze adem inhielden als we over St Annabrug de Dender overstaken om naar school te gaan ...Een zwarte open riool waar gassen uit opborrelden...pfwieuw....
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen de koeien nog doodvielen van gras te eten vervuild met lood van oa Umicore.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite zijn ze ons allen miljoenen schadevergoeding schuldig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant, met de betere meetmethodes van nu kan men zelfs een scheetmolecule van snorremans terugvinden in uw UTZ fairtrade eerlijke handel koffiebonen. Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan heb ik liever dat 'ze' hetgene ze me nu al aftroggelen beter gebruiken. Al was het maar voor de leefbaarheid voor mijn kinderen.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het niet zo lang geleden zoeken hoor. De Zenne in 2006 bijvoorbeeld.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als iedereen afkomt en zuiverder water en voedsel eist, dan moeten ze wel beter filteren en de verpakkingen aanpassen. Die politiek zal ons wel wijsmaken dat het geen kwaad kan en dat het maar “minimaal” is, maar ze moeten hun veiligheidsnormen wel constant bijstellen om over “veilig” te blijven spreken. Als ze nu geen moeite doen om water beter te filteren, dan moet ik dat zelf doen maar betaal ik wel 5x zoveel als iemand die niet reinigt.
Laatst gewijzigd door CUFI : 8 oktober 2021 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |