![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 oktober 2021 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe 'tegenstemmen'? Leg uit. U kunt hoogstens na 1 jaar eventueel zeggen of de maatregelen van de regeringen iets hebben opgebracht. Men moet ergens beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de enige reden dat ik met spijt afscheid neem van de covid media waanzin, de terugkeer van dat non-binair groen lesbogeval... Laatst gewijzigd door edwinp : 13 oktober 2021 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou dat denken hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als er voldoende jeanninekes besluiten om dat vliegtuig niet meer te nemen, dan zal die vlucht op den duur gewoon wegvallen wegens te leeg en dus niet rendabel. En dan zijn ook de verkopers gescheten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik twijfel ook of dit heel veel gaat opleveren. Persoonlijk vind ik dit een van de mindere maatregelen omdat ik tegen elke vorm van belasting ben, maar aangezien ze zo laag is vind ik het prima en is het waarschijnlijk een zoethoudertje voor groen. |
|
![]() |
![]() |