![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zeer consequent. Je kan misschien mijn post terugzoeken van rond 1 oktober waar ik zei dat ik FFP2 maskers ging gebruiken. Wel dat doe ik nog steeds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het idee dat we 8-jarigen verplichtten en misschien terug zullen verplichten om van thuis uit "school te volgen" (wat een contradictio in terminis is in geval van zo'n jonge kinderen) is schandalig. Het is 1 van de laatste de dingen waar men aan zou mogen raken. Ik vind het totaal absurd dat er bij een sanitaire crisis niet eerst gekeken wordt naar hoe de gezondheidszorg versterkt of alternatief georganiseerd kan worden. Alles is al gepasseerd, maar daar waar de pijn echt gevoeld wordt doet men niks buiten wat onzinnige maatregelen nemen zoals een bepaalde capaciteit covid-bedden "reserveren". Hoe stug kan een systeem zijn als het zelfs in dit soort toestanden niet beweegt. En dat is dus dezelfde sector die VDB wou aanpakken omdat het financierings-mechanisme onzinnig is. "Good luck" zou ik zeggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ze denken van deze waanzin nog ooit te stoppen begint me een raadsel te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dat vlak zijn alle mensen dezelfde. En voor de rest veronderstel ik dat je ook regelmatig bloed hebt gaan doneren of plasma ? Dat je veel vrijwilligerswerk hebt verzet bij het Rode Kruis ? Of dat je dikwijls proefpersoon bent geweest bij het uittesten van nieuwe medicijnen of vaccins ? Heb je je kandidaat gesteld om donor te zijn en eventueel een nier af te staan aan een sukkelaar uit Bangladesh ? Heb jij al dikwijls wat euro's gestort voor een goed doel ? Echte sukkelaars iets gegeven ? Alleen mensen die beantwoorden aan die gegevens zouden misschien aanspraak mogen maken op enige voorrang. En vergis je niet drugs dealen is ook hard werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, oftewel doet de overheid iets dat wel werkt, oftewel zegt de overheid dat het geen probleem is. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders een prive dokter aanwerven, en een IC installatie bij U thuis laten installeren. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 november 2021 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben en blijf overtuigd van de positieve balans van de vaccinaties. Zonder vaccinaties was er nu een veelvoud van besmettingen en met fatale afloop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dan nog schaamteloos hun etiketjes steelt om u aan de goede kant van de geschiedenis te plaatsen, moogt ge u nog meer vragen stellen. Wees geen vaccinazi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof wel in hun pogingen om hun zuil sterker te maken en te bevoordelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, die waren handiger om hun duistere zaakjes discreet te houden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral voor kinderen ben ik zeer gevoelig.
Onlangs nog volgend item ontdekt, tot mijn grote bezorgdheid. Baby's zien nu vaak enkel onbedekte gezichten van de ouders en sommige grootouders. Veel anderen enkel met masker. Ik vrees dat dat een groter impact heeft dan velen vermoeden. (ik ben daar op gekomen omdat mijn heksie perfeksie vrijwilligsterwerk doet bij 'kind en gezin', en werd aangesproken door een peuterke als "oma" ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op YT zijn vaak samenvattingen,veelal de komplete vraag-antwoord sessie ,te zien van in de Nederlandse Tweede Kamer dan wel kamercommissies.
Er zijn natuurlijk veel overeenkomsten met onze situatie,maar we zien daar wel verschillende kamerleden,helaas enkel vanuit de oppositie,(en beslist niet enkel vanuit wat men bij de poco's vroeger "extreem rechts" noemde) ,die duidelijke vragen stellen(cijfers,feiten,denkwijzen) maar ,zelfs bij herhaling,hoogstens een enorme woordenbrij over zich heen krijgen. Bij ons.....zelfs geen flinter van weerstand vanuit al onze parlementen....niks En ook daar,meer nog dan bij ons,de verwaarlozing van de "noodcapaciteit" in het verzorgingssysteem,bijna 2 jaar in het "probleem" Laatst gewijzigd door kelt : 16 november 2021 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit nieuwsgierigheid keek ik opdat daar zoveel rond te horen valt naar een land als Bulgarije met zowat de laagste vaccinatiegraad van Europa. Daar zou zich momenteel een ramp afspelen althans volgens de media ![]() Maar neen de besmettingen zijn er aan het smelten als sneeuw voor de zon. Al bij al gaat het daar niet slechter als bij ons integendeel. https://graphics.reuters.com/world-c...ries/bulgaria/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 november 2021 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vinden dat ze teveel klanten hebben. Laat ze failliet gaan. Materiaal en personeel komt dan vrij voor zorg die wèl blij is met klanten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |