![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is volgens jou de reden dan dat ze kinderen dit willen aandoen?
Covid is voor die kids ongevaarlijker dan RSV en na een besmetting hebben ze een extreem goeie immuniteit, voor hen moet je het niet doen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 17 november 2021 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Risicopatiënt is een begrip dat wordt gebruikt om te bepalen wie eerst een booster krijgt, en dat zijn niet noodzakelijk opa's en oma's of 65+. Het label risicopatiënt krijg je bijvoorbeeld doordat je een bepaald medicament neemt, zelfs al ben je 30 of 40. Die groep kwam zelfs eerder aan de beurt voor een booster dan een 80+.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
—— Eind september 2021 werd beslist om alle 65- tot 84 -jarigen een boostervaccin te geven. Vanaf november komen ook zorgverleners in aanmerking voor een boostervaccin. De tijd tussen de basisvaccinatie met AstraZeneca (2 prikken) en Janssen (1 prik) en de boostervaccinatie is minstens 4 maanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord, en hoe hoger de leeftijd, hoe hoger het risico.
En het is eigenlijk schandalig dat er nog steeds 80+ zijn die hun booster moeten krijgen, terwijl er al heel wat 40+ aan de beurt zijn gekomen doordat ze als risicopatiënt worden gecatalogeerd, simpelweg omdat ze een bepaald medicament gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als U géén risicopatiënt bent, mag U vrij beschikken.
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik dien mij aan. De eerste die als risicopatiënt moet beschouwd worden zijn diegene die aan de psychische aandoening "vaccineren par force" lijden.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen, zelfs -12jarigen, kunnen verkeersongevallen of andere zaken meemaken, waardoor ze op de spoed of in de ic terecht komen.
Er moeten dan wel dingen klaar staan: een operatiekamer, een bed, een verpleegster, een arts ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, en wat heeft dit met het onderwerp te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Daarom dat die kinderen gevaccineerd moeten worden eh
![]() Dan kunnen ze niemand meer besmetten als ze met hun gebroken been in het ziekenhuis belanden.
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Massavorming, hypnose, waanzin.
De nieuwe vijand van de bejaarden wie ze ook zijn ten alle koste bestrijden.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 17 november 2021 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat begin jij blijkbaar ook zo aan te voelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik nu bij alles een tekening bijmaken?
Die kinderen hebben ook belang bij de ontwikkeling van de herd immunity. Als jij van een ander idee bent, maak dan gauw een mail en richt die aan alle medische faculteiten van al onze universiteiten. Wie weet gaan ze je voorstellen voor de Nobelprijs geneeskunde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |