![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mondmasker of negatieve test.
Is dat om ermee te lachen. Bron: VRT NWS Laatst gewijzigd door Rudy : 17 november 2021 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 17 november 2021 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
vaccinatie graad booster ![]() Laatst gewijzigd door Ferre : 17 november 2021 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen die prentjes echt niet iets kleiner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je mag dansen, enkel met een mondmasker op.
Dan lijkt mij biljaren met mondmasker logisch. Ik ben geen expert. Ik hoor nu FVDB in De Afspraak. Ik vraag mij af wie hem nu nog gelooft. Ik denk er nog velen zijn. Spijtig. Die kerel weet goed hoe de geesten in de maatschappij functioneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar één trieste waarheid: de pandemie is hardnekkig, de variant van het virus erg besmettelijk, en de bescherming van het vaccin mindert vlugger dan er verwacht werd. Niet gevaccineerden moeten dus overtuigd worden om er eindelijk aan te beginnen, en reeds gevaccineerden moeten overtuigd worden om zeker verder te doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik ben ook leek. Maar ik vermoed tenminste dat het producerend bedrijf een dossier moet indienen om menselijke proeven te beginnen met een booster, en vervolgens pas toestemming krijgt om te verkopen, als de proeven een voldoende gunstig resultaat gaven. Voorts zijn er blijkbaar al wat landen die a) toestemming gaven voor een booster (oa Frankrijk) en zelfs al ver gevorderd zijn daarmee (Israël). Intelligente vragen !!! Toen ik een hartkatheterisatie moest krijgen, had ik nog nooit gehoord dat er een nieuwe mogelijkheid was, ipv te penetreren via de lies, nu via de pols. Denkt er nu iemand dat ik eerst aan die hartchirurg vroeg of hij de protocollen van goedkeuring van die nieuwe procedure wel goed gelezen had?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 november 2021 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Er zijn maandag 19000 ! besmettingen geweest, dat is ongeveer de piek van de tweede coronagolf, bijna recordwaarde is dat.
Het voordeel van de vaccinatie (50% minder besmettelijkheid) is weggeveegd door de veel besmettelijker variant (2 a 3 x besmettelijker). In feite zitten we gewoon in hetzelfde schuitje als vorig jaar, alleen nu met veel te soepele maatregelen, waardoor deze golf veel te lang gaat duren. We moeten deze golf met harde maatregelen breken, via een korte maar krachtige lockdown. Daarna moet er massaal gevaccineerd worden met een derde prik. En daarna moeten er gekeken worden voor nieuwe versie van coronavaccin die tegen veel meer varianten effectief is en een langere werkingsduur heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad is een van de vele draden die vlug vol gegoten worden door wappies:
- in het begin: er is geen corona - vervolgens: er is amper iets gebeurd in Italië - vervolgens: er zijn geen maatregelen nodig - dan: er zal geen vaccin komen de eerste drie jaren, of zelfs vijf jaren - ook: als er nu al een vaccin is, dan is het niet getest - tuurlijk ook: het vaccin is vergif, maagden zullen nooit kunnen baren, de gevaccineerden vallen dood bij bosjes - en dan nu: alles geconcentreerd op de booster. Amai mijn kloten.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik zou de maatregelen van november 2020 invoeren.
Een nationale quarantaine is niet nodig, omdat de dodelijkheid door de vaccinaties gedaald is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen