![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Update!
Vandaag waren er officieel (volgens de politie en de regimepers) 35000 deelnemers. Ik kan u verzekeren dat we minstens met 70000 aanwezig waren. Ik was aan het Noordstation (Bolivarplein) tegen 12u. Op dat moment waren we nog maar met een handvol mensen. Tegen 12u45 ben ik gaan postvatten aan de hoek van de Proximuswinkel op de Albert 2 laan. Men had ons gevraagd om plaats te maken voor de toekomende bussen en treinen. Ik ben daar met een aantal vrienden een uur blijven staan. Wat daar is doorgekomen van volk..! Rijen en rijen dik, 15 mensen naast elkaar op die laan, gedurende een uur. Ben dan zelf beginnen doorstappen en ergens ter hoogte van Passage 44 terug gestopt. Een mensenzee van beneden aan de Rogiertunnel tot boven aan de Botanique! En dan zijn de botinnekes er in tussengekomen! Hebben de gigantische betoging in 2 gesplitst met Friese ruiters, traangas en waterkanon. Framed maar vrt, vtm hln, nieuwsblad en al de ander truutgazetten! Het zal volgende keer niet meer helpen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er ook graag bijgeweest maar ik heb net nieuwe banden en wil ze niet verslijten.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de VRT-jurnaliste ter plaatse was er een grote afvaardiging van het Vlaams Belang. Zeer vreemd. Ik ben de betoging twee keer afgelopen en heb daarvan niets gezien. Wel extreem rechtse groeperingen zoals project Thule en heel wat Vlaamse leeuwen maar geen Vlaams Belang. Waar die 'journaliste' zich op framde baseerde, wie zal het weten ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB is opportunistisch populistisch, speelt enkel in op wat mensen nu beroert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De anti-vaxxers hebben hun best gedaan in Brussel zo te zien...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Correctie, in velen van ons schuilt een fascistje, de rest is het al.
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
of misschien beter, waarom is populistisch enkel slecht ter rechterzijde?
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Populisme is democratie die niet in het plaatje van de aristocratie past he
![]() Men kan moeilijk tegelijkertijd volhouden dat het volk souverein is, maar dat wie tracht in te spelen op wat het volk zou willen, een slechte populist is. Nu kan men gaan beweren dat een populist een leugenaar is die het volk wijs maakt dat hij een groots plan heeft. Maar dan is elke politicus een populist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, schitterend. Fantastisch om al dat volk bij elkaar te zien,.
35000 volgens politie, 50000 tot 70000 volgens de organisatie. En dit zonder vakbonden , media of milieuorganisaties die met grote reclamebudhetten kunnen smijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elkeen zijn/haar racaille, niet?
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had al sinds mei beloofd om te assisteren tijdens een begrafenis, toevallig die dag.
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |