![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Volgens verschillende geluiden hoor ik dat iedereen na de winter ofwel besmet, gevaccineerd of dood zal zijn. Dus nog even doorbijten. Na de winter kunnen we de maatregelen definitief lossen. Het is voor mensen zoals jou, Henri, dat we het doen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is zelfs vaccineren een zinloze zaak, want tegen dat je de laatste gevaccineerd hebt, is het vaccin al terug uitgewerkt bij de eerste gevaccineerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou wel eens heel verkeerd kunnen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dank u antivaxers voor uw haat jegens provaxers. Bedankt om ons met rust te laten. Wij doen lekker voort. "Divide Et Impera" Mvg De politici
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken maar weinig mensen die een haat hebben tegenover mensen die zich vaccineren. Ik ken grotendeels enkel maar mensen die een haat hebben jegens dwingelanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is een pro vaxxer?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vaccinatie had veel sneller moeten gaan, maar men weet niet wat de effecten op langere termijn gaan zijn voor de gevaccineerden. Mensen voor de rest van hun leven verplichten om zich steeds opnieuw te laten vaccineren en zo de natuurlijke gezamelijke weerstandsopbouw verhinderen is geen haalbare kaart. Niet moreel, niet economisch en niet financieel. Meer dan 74% van de Belgen is volledig gevaccineerd. Meer dan 70% van de Nederlanders is volledig gevaccineerd. In beide landen samen zijn er al meer dan 42miljoen vaccins gezet geweest. Neem daarbij dat er 1.623.560 bevestigde besmettingen zijngeweest in België op 11 500 000 inwoners. Wat geeft dat 14% van de Belgen een natuurlijke weerstandsopbouw hebben. Volgens de stelling van de virologen kan je niet besmet worden als je gevaccineerd bent, dus hebben 88% van de Belgen immuniteit. 1 000 000 inwoners zijn -12 jarigen, zij komen niet in het ziekenhuis terecht. Je hebt dus nog 2% van de bevolking over die in aanmerking komt om op IC terecht te komen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sowieso is het opgelost.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak mij wel zorgen om blijven bij te boosten met HETZELFDE vaccin. Ik heb verschillende redenen om te denken dat dat op den duur zwaar fout gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dank u, nazi's voor uw haat jegens joden. En dank u joden, voor uw haat jegens nazi's. Dat tweede zou er nooit gekomen zijn zonder dat eerste, aka, wie is er begonnen...
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() https://www.hln.be/buitenland/van-ee...ilie~ac24bb28/
De meest bekritiseerde landen doen het nu blijkbaar enorm goed terwijl de voorbeeldlanden nog volop zitten te maatregelen. En het artikel eindigt dan nog eens met een sofisme van jewelste ![]()
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inderdaad raar want de vaccinatiegraad ligt lager in Zweden als België en laat staan Vlaanderen, die als regio wel de kroon spant nu met besmettingen. Maar goed dat we Brussel en Wallonie nog hebben om het gemiddelde naar beneden te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In dat geval zouden de landen die "ervan af zijn" toch landen zijn met een hoge vaccinatiegraad. Dit zijn zowat de landen die ik voor de geest kan halen waar de deltagolf volledig voorbij is of toch op zijn minst de piek: India, Japan, Israël, GB, Roemenië, Bulgarije, Brazilië, Zweden,... bij die laatste twee moet ik wel de bemerking maken dat ik niet zeker weet of die hun deltagolf al gehad hebben. Maar al die landen hebben een variërende vaccinatiegraad van 25% tot 88%. Hoe kan men dan in godsnaam concluderen dat vaccinatiegraad de meest bepalende factor is? De feiten spreken dat toch voluit tegen?
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 23 november 2021 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alsof men nog steeds het influenza-vaccin uit 1980 zou gebruiken om het influenza-virus van 2021 te bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor ze ook nooit over Indië......Alleen wat lullen over Oostenrijk en over die paar tienduizend niet gevaccineerde in ons land. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 november 2021 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die kers is intussen aan het rotten geslagen zodat ze die niet meer durven "picken".
![]() |