![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer onverkozen mensen —die juridisch onschendbaar zijn— via censuur en stigma een reddend middel afdwingen, boer let op uw kippen.
Laatst gewijzigd door CUFI : 25 november 2021 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is John Hagee die me zwaar tot de essentie van het christendom bekeerde. Put on the whole armor and fight to win.. Het is Charles Lawson die mij echter vormde tot een fundamenteel bijbelgelover. KJV.
Laatst gewijzigd door CUFI : 25 november 2021 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik herinner me nog levendig mijn laatste anti griep prik van 12 jaar geleden. De 2de dag na de spuit lag ik op intensieve en werd mijn familie ingelicht 'dat ze zich op het ergste moesten voorbereiden'. Ik ben blijkbaar een raar onkruid want ik ben er tegen alle verwachting in toch door gekomen.
Sedertdien heb ik geen vaccin meer gewild maar ik ben ook nog niet ziek geweest en heb zelfs geen banale verkoudheid meer gehad.. ....Immuun???? .tot nu toe ???? Wie zal het zeggen... Ik heb wel totaal geen vertrouwen in geen enkel Corona vaccin. Dat ze niet of onvoldoende werken is al wel bewezen. Of er bijwerkingen zin en welke, daar hebben we het rieken naar want dat zwijgen ze dood. Soms sijpelt er iets door (bloedklonters, hartspierontsteking, verlamming in een ledemaat, ) maar dan wordt dat weggewuifd met "Oh maar dat is gemakkelijk te genezen hoor" Dixit VDB....(blijkbaar is hij ook nog dokter) Laatst gewijzigd door TREBRON : 25 november 2021 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk ben ik op Charles Lawson gebotst en is mijn gekiemd plantje een serieuze boom geworden. Het is onherroepelijk en onomkeerbaar. The time is at hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een volksmenner met een mens kan doen. Het blijft nog steeds verbazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt namelijk mensen die (op FB bvb) "antivaxxinatiegevoelens uitdrukken",en je hebt er (de overheid) die er "antivaxinatiegevoelens" doen inspuiten.. Mediteer daar maar eens over.... Laatst gewijzigd door kelt : 26 november 2021 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De voetballers vallen ondertussen als vliegen. Het zijn er al zoveel geweest dat ze het niet meer kunnen wegsteken. Nu op een week tijd John Fleck van Sheffield united en Adama Traoré. De laatste zelfs in een champions league wedstrijd tegen Real Madrid. Een jaar geleden zou dat nog groot nieuws geweest zijn, nu wordt het in de doofpot gestoken. https://www.dailymail.co.uk/sport/sp...ticle-10241917 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan op het terrein lopen ze in open lucht rond zonder masker, en bovendien, door de inspanning, ademen ze volop. Hierdoor krijgen ze plots enorm veel zuurstof binnen, zodat dat toxisch wordt en hun hart het begeeft he ! (krijg ik nu mijn diploma van TV viroloog ? ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Virologen die niets deden de zorg voor te bereiden op disease X en die een onbekend virus dat over de horizon loert minimaliseren; verdienen oneervol ontslag. Door MVR en MDB zijn er onnodig meer mensen gestorven en kreeg het virus vrij spel. Men moest het meteen “bij het nekvel” grijpen. “Achteraf is makkelijk praten” gaat niet op, want MvR en MDB stigmatiseerde kritiek en critici die achteraf gelijk hadden. Ownde iemand van die 2 diens fouten? Neen die stappen er zonder kleurscheuren en veel rijker uit. Mensen die zichzelf op evenementen gaan rechtvaardigen en dat met de hele wereld moeten delen, doen dat vaak omdat ze reeds zoveel erg op hun kerfstok hebben dat overplakt wordt met te wijzen naar bv racisme e.d.
Laatst gewijzigd door CUFI : 26 november 2021 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |