Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2021, 18:21   #41
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Tja, dat is nu al anderhalf jaar dat men op TV kwakzalverij verkoopt, het was te denken dat dat ging aanslaan he.

Dat komt ervan wanneer een kleine kliek van de medische wereld gans de reputatie van dat vakgebied vergooid heeft he, en nu iedereen kan zien wat voor een lulkoek die mensen vertelden. Dan gaat dat overvloeien naar gans het vakgebied, hoe spijtig dat ook moge zijn he. "ge hebt maar 1 woord" niewaar.

Spijtig genoeg denken vele mensen dat die onnozelaars "de medische wetenschap" voorstellen in hun geheel, en dus dat gans dat schip gezonken is.

Zoals de Schoof altijd zegt "99% van de wetenschappers". Dan zien mensen dus dat "99% van de wetenschappers" dikke zeveraars bleken te zijn he. En gooien ze meteen gans de medische wetenschap met het badwater overboord.
Wie gelooft nu nog dat die wolven in schaapsklederen ons willen redden? En dan heb ik het over westerse politici en niet over de wetenschappers.
Wanneer onverkozen mensen —die juridisch onschendbaar zijn— via censuur en stigma een reddend middel afdwingen, boer let op uw kippen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 25 november 2021 om 18:24.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 18:29   #42
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Gewoon een gelover van Christus die gelooft dat de Bijbel absoluut bindend is.
Ik ben wel danig buiten mijn ritme geschud, teveel ballen in de lucht
Tot welke Amerikaanse predikanten hebt u zich gekeerd?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 18:34   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Tot welke Amerikaanse predikanten hebt u zich gekeerd?
Charles Lawson, predikt in een baptistenkerk maar kleeft zichzelf geen labels op.

Maar het is John Hagee die me zwaar tot de essentie van het christendom bekeerde. Put on the whole armor and fight to win..

Het is Charles Lawson die mij echter vormde tot een fundamenteel bijbelgelover. KJV.

Laatst gewijzigd door CUFI : 25 november 2021 om 18:37.
Oud 25 november 2021, 18:48   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Charles Lawson, predikt in een baptistenkerk maar kleeft zichzelf geen labels op.

Maar het is John Hagee die me zwaar tot de essentie van het christendom bekeerde. Put on the whole armor and fight to win..

Het is Charles Lawson die mij echter vormde tot een fundamenteel bijbelgelover. KJV.
John Hagee is wel de man die kritiekloos achter Israël staat, hoe onderdrukkend ook de politiek is ten opzichte van de Palestijnen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 19:49   #45
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Ik herinner me nog levendig mijn laatste anti griep prik van 12 jaar geleden. De 2de dag na de spuit lag ik op intensieve en werd mijn familie ingelicht 'dat ze zich op het ergste moesten voorbereiden'. Ik ben blijkbaar een raar onkruid want ik ben er tegen alle verwachting in toch door gekomen.
Sedertdien heb ik geen vaccin meer gewild maar ik ben ook nog niet ziek geweest en heb zelfs geen banale verkoudheid meer gehad.. ....Immuun???? .tot nu toe ???? Wie zal het zeggen...
Ik heb wel totaal geen vertrouwen in geen enkel Corona vaccin. Dat ze niet of onvoldoende werken is al wel bewezen. Of er bijwerkingen zin en welke, daar hebben we het rieken naar want dat zwijgen ze dood. Soms sijpelt er iets door (bloedklonters, hartspierontsteking, verlamming in een ledemaat, ) maar dan wordt dat weggewuifd met "Oh maar dat is gemakkelijk te genezen hoor" Dixit VDB....(blijkbaar is hij ook nog dokter)

Laatst gewijzigd door TREBRON : 25 november 2021 om 19:57.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 22:27   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
John Hagee is wel de man die kritiekloos achter Israël staat, hoe onderdrukkend ook de politiek is ten opzichte van de Palestijnen.
Ja vijven en zessen die ik niet meer op tel.
Uiteindelijk ben ik op Charles Lawson gebotst en is mijn gekiemd plantje een serieuze boom geworden.
Het is onherroepelijk en onomkeerbaar. The time is at hand.
Oud 26 november 2021, 00:36   #47
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Wat een volksmenner met een mens kan doen. Het blijft nog steeds verbazen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 06:27   #48
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ondertussen op VRT NWS

"We merken dat het debat over de coronavaccins nu ook een impact heeft op de huidige vaccinatiecampagnes, zoals die rond de mazelen of rubella", zegt Stefan Grielens, directeur van het directeur van het Vrij CLB Netwerk, eergisteren in "Terzake". "We krijgen op dit moment meer weigeringen voor die vaccins en dat is verontrustend. Ouders laten zich inpakken door de antivaxbeweging."

Er zijn nog altijd mensen voor wie Facebook de belangrijkste informatiebron is.
Helaas zijn de ergste "antivaxxers" niet op Facebook te vinden maar in de overheid en ingehuurde "experten"....
Je hebt namelijk mensen die (op FB bvb) "antivaxxinatiegevoelens uitdrukken",en je hebt er (de overheid) die er "antivaxinatiegevoelens" doen inspuiten..

Mediteer daar maar eens over....

Laatst gewijzigd door kelt : 26 november 2021 om 06:28.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 08:17   #49
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik herinner me nog levendig mijn laatste anti griep prik van 12 jaar geleden. De 2de dag na de spuit lag ik op intensieve en werd mijn familie ingelicht 'dat ze zich op het ergste moesten voorbereiden'. Ik ben blijkbaar een raar onkruid want ik ben er tegen alle verwachting in toch door gekomen.
Sedertdien heb ik geen vaccin meer gewild maar ik ben ook nog niet ziek geweest en heb zelfs geen banale verkoudheid meer gehad.. ....Immuun???? .tot nu toe ???? Wie zal het zeggen...
Ik heb wel totaal geen vertrouwen in geen enkel Corona vaccin. Dat ze niet of onvoldoende werken is al wel bewezen. Of er bijwerkingen zin en welke, daar hebben we het rieken naar want dat zwijgen ze dood. Soms sijpelt er iets door (bloedklonters, hartspierontsteking, verlamming in een ledemaat, ) maar dan wordt dat weggewuifd met "Oh maar dat is gemakkelijk te genezen hoor" Dixit VDB....(blijkbaar is hij ook nog dokter)

De voetballers vallen ondertussen als vliegen. Het zijn er al zoveel geweest dat ze het niet meer kunnen wegsteken.

Nu op een week tijd John Fleck van Sheffield united en Adama Traoré. De laatste zelfs in een champions league wedstrijd tegen Real Madrid. Een jaar geleden zou dat nog groot nieuws geweest zijn, nu wordt het in de doofpot gestoken.

https://www.dailymail.co.uk/sport/sp...ticle-10241917
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 08:31   #50
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
De voetballers vallen ondertussen als vliegen. Het zijn er al zoveel geweest dat ze het niet meer kunnen wegsteken.
Daar is een simpele verklaring voor: zuurstof vergiftiging. Kijk, die voetballers lopen nu al gans de tijd, zoals alle andere brave burgers, met een mondmasker rond, en hun lichaam heeft zich dus aangepast aan een lage zuurstofgraad van de ingeademde lucht.

En dan op het terrein lopen ze in open lucht rond zonder masker, en bovendien, door de inspanning, ademen ze volop. Hierdoor krijgen ze plots enorm veel zuurstof binnen, zodat dat toxisch wordt en hun hart het begeeft he !

(krijg ik nu mijn diploma van TV viroloog ? )
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 08:36   #51
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar is een simpele verklaring voor: zuurstof vergiftiging. Kijk, die voetballers lopen nu al gans de tijd, zoals alle andere brave burgers, met een mondmasker rond, en hun lichaam heeft zich dus aangepast aan een lage zuurstofgraad van de ingeademde lucht.

En dan op het terrein lopen ze in open lucht rond zonder masker, en bovendien, door de inspanning, ademen ze volop. Hierdoor krijgen ze plots enorm veel zuurstof binnen, zodat dat toxisch wordt en hun hart het begeeft he !

(krijg ik nu mijn diploma van TV viroloog ? )
Iedereen mag zich viroloog noemen, dat is geen beschermd tittel. 1 dag onderzoek maakt 1 ieder met een IQ hoger dan 80 direct beter dan degene die deze politiek opdraven als “experts”.
Virologen die niets deden de zorg voor te bereiden op disease X en die een onbekend virus dat over de horizon loert minimaliseren; verdienen oneervol ontslag. Door MVR en MDB zijn er onnodig meer mensen gestorven en kreeg het virus vrij spel. Men moest het meteen “bij het nekvel” grijpen.
“Achteraf is makkelijk praten” gaat niet op, want MvR en MDB stigmatiseerde kritiek en critici die achteraf gelijk hadden. Ownde iemand van die 2 diens fouten? Neen die stappen er zonder kleurscheuren en veel rijker uit.

Mensen die zichzelf op evenementen gaan rechtvaardigen en dat met de hele wereld moeten delen, doen dat vaak omdat ze reeds zoveel erg op hun kerfstok hebben dat overplakt wordt met te wijzen naar bv racisme e.d.

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 november 2021 om 08:43.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be