![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Domme mensen. Elke winkel om de hoek heeft dat! Moeten ze daarvoor naar Holland?
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er zijn zelfs vaxxers die bewezen leugenaars "geloven."
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat mag niet meer volgens de overheid. Dan ben je een wacko, een antivaxer,... De overheid is onfeilbaar. Op dit forum werden dingen vaak maanden verkondigd vooraleer de tv-virologen dit durfden toegeven. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 30 november 2021 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Dit is pas vertrouwen hebben in de wetenschap. Ze orakelt dat het vaccin volledig te vertrouwen is want het zou al lang op het schap liggen, maar impliciet zegt ze dan eigenlijk dat ook het virus gefacbriceerd is en dat dus heel de pandemie gepland is. (pandemie)
Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet interpreteren. https://pnws.be/als-siska-echt-geloo...ers-vertellen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wetenschap vertrouwen en een onethische wondermiddel verkoper als Phizer vertrouwen zijn totaal verschillende zaken.
|
![]() |
![]() |