![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten ongevaccineerden voorrang afstaan? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 59,09% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Next...rokers, zwaarlijvigen, alcohol en drug gebruikers, en 'niet productieve' ouderlingen ook weren uit de zorg? En in één adem dan ook maar de eed van Hippocrates afschaffen. Zou dat voldoende zijn om het fascistisch virus, dat zowel links als rechts welig om zich heen slaat tegenwoordig, in te dammen?
De vraag is niet eerlijk gesteld. Niemand kan afstaan wat hij niet heeft. Laatst gewijzigd door Bach : 2 december 2021 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men probeert het weer zo eenzijdig voor te stellen...
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zou kunnen pleiten om de terugbetaling van bepaalde behandelingen te koppelen aan gedragingen. Dat lijkt me dan weer zeer zinvol. Zo kan je bvb. de terugbetaling van type 2 diabetes afschaffen voor mensen vanaf een bepaald BMI.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ziek systeem. Laatst gewijzigd door Bach : 2 december 2021 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oepsie?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar andersom ook niet: Je kan een gevaccineerde ook NIET wegieren. Vol bestaat niet. Er is altijd een oplossing. Wij zijn mensen en wij vinden voor alles oplossing. Ik heb een hekel aan al dat doemdenken. Het enige waar de zorg nu onder lijdt is het verschrikkelijke bewind van Vandenbroucke.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |