![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft een journalist van onze 'zeer bekwame' reguliere media over dat ontslag al 'ns een stukje gepleegd?
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) de wetenschappelijke zekerheid over zekere stellingen is zodanig groot dat alle experten tot dezelfde consensus komen en elkaar daarover niet tegenspreken. Bijvoorbeeld "de getijen komen voort van de zwaartekracht werking van de zon en de maan". Geen enkele expert natuurkundige gaat dat tegenspreken. Nadien zal uiteraard blijken dat dat WAAR WAS. b) er heersen grote onzekerheden over zekere stellingen, en het zijn niet meer dan hypothesen die al dan niet bij voorkeur aangehangen worden. Normaal gezien gaat een goed expertenteam GEEN consensus bereiken over welke van die stellingen nu "juist" is ; op zijn best komen zij tot de consensus van de ganse waslijst van mogelijkheden. Nadien zal dan blijken dat het oftewel een van die hypothesen was, oftewel dat het nog iets anders was, maar dat de grote spreidstand van geformuleerde hypothesen correct de wetenschappelijke onzekerheid over de situatie beschreef. Wat echter NIET kan voorkomen bij een experten team, is dat men zekere dingen als "waarschijnlijke hypothese" heeft geformuleerd MET CONSENSUS, en dat achteraf bleek dat het fout was. DAN hebben we te maken met een bende charlatans, en zouden die onmiddellijk een stamp in hun kont, of beter nog, een lantaarnpaal voor volksverlakkerij, moeten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Géén technocraten regeringen maar politici die een afgewogen beslissing nemen op basis van alle info en niet alleen van de vakgerelateerde standpunten van enkele experten-adviseurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom organiseren de 'pro-vaxxers' op hun beurt niet ook een betoging, ter ondersteuning van het regeringsbeleid?
Ze mogen wat mij betreft nog verder willen gaan, en nog strengere maatregelen eisen, alsmede verplichte algemene vaccinatie. Ik zou echt wel eens willen weten hoe véél paardenkoppen daar UIT VRIJE WIL op af gaan komen, en hoeveel er GEDWONGEN naar toe zouden trekken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 december 2021 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Een journalist is maar journalist zo lang hij onafhankelijk is. Regimepersjournalisten zijn alles behalve onafhankelijk.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
De leugenaar Vandamme blijft netjes zitten, terwijl Brocken, die de verifieerbare waarheid sprak verliest z'n job.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi samengevat.
https://www.facebook.com/watch/?v=93...622&aggr_v_ids[0]=934429797437622¬if_id=1638945071263131¬if_t =watch_follower_video&ref=notif |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Als je wil dat de "adviesgroep" beslist, dan hebben we Conner niet meer nodig.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af ofdat ze die week verlof nu terug gaan draaien vermits de golf reeds gekeerd was blijkbaar zonder deze sluiting. Gaan ze inzien dat dat geen zin heft of volharden in de boosheid?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volharden natuurlijk. Die week heeft enorm goed gewerkt op retroactieve wijze volgende week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |