![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Een afkeer hebben van kroeshaar, donkere huid en kakgelinksch wel verkeerd? | |||
Neen, het is een natuurlijke afkeer van het slechte, het kwade en het zwakke... puur natuur! |
![]() ![]() ![]() |
32 | 53,33% |
Ja, er moeten meer rassenvermengingen en zieke elementen zijn. |
![]() ![]() ![]() |
28 | 46,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zoveelste account van witenzwart/killallah... Wordt zo iemand niet geband op IP-nummer? Hoe kan het dat die gewoon nieuwe accounts kan blijven maken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt ge nu echt dat de multikulhaters op dit forum slechts 1 persoon zijn? Trouwens ik zeg mijn gedacht in een onderwerp. Kort en bondig. Iemand maakt mij uit voor dommerik. 't Ja dan doe ik hetzelfde terug he. Is dat dan zo abnormaal? Laatst gewijzigd door bruinkakker : 20 december 2004 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 december 2004 om 11:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke aanval geknipt. Arnold. Laatst gewijzigd door Arnold : 20 december 2004 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnold : 20 december 2004 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Die 'angst' voor het vreemde zit er natuurlijk bij velen in sinds de geboorte. Ik weet nog toen bij ons een landbouwingenieur uit Somalië bij ons kwam logeren dat ik onder de tafel sprong omdat ik nog nooit iemand met een zwarte huidskleur van dichtbij had gezien (ik was maar 5 jaar denk ik); een week later echter ben ik alleen met hem voor enkele dagen naar enkele Limburgse landbouwbedrijven geweest.
Maar het is niet omdat bij velen die angst erin zit dat je die moet omzetten in haat of dat je die angst moet behouden. Veel mensen zijn ook bang om onder de mensen te komen, betekent dat dan dat ze het dan zo moeten laten? Van mij mogen ze, maar voor hun eigen bestwil is het beter dat ze een beetje gewend raken aan andere mensen. Het zelfde geldt dus voor angst voor een ander ras (als we al van rassen kunnen spreken). Als we normaal met elkaar willen omgaan moet die angst nu eenmaal overwonnen worden, beter dat dan mekaar beginnen haten. Die zever van rassenvermenging is natuurlijk uitgevonden door belachelijke ideologiën zoals het nazisme. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met multicultuur. Verschillende vrienden van me zijn 'vermengd', maar het zijn Vlamingen net zoals jij en ik, dezelfde taal, dezelfde cultuur, enz. Er is altijd 'rassenvermenging' geweest, dat fabeltje dat het onnatuurlijk is is het zoveelste verzinsel van xenofobe ideologiën. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij dieren leidt inteelt tot een verzwakking van de soort.
De sterkste honden bijvoorbeeld zijn deze die op straat rondlopen..... niet de echte rashonden of salonhonden. Ze leven ook veel langer. En wat betreft diversiteit zijn ze tamelijk uniek.... men weet nooit welk nageslacht tevoorschijn komt. ![]() Rassenvermenging verzwakt of verziekt dus helemaal niet ..... Zou racisme de hersencellen toch niet wat verzwakken ? Ik heb niet gestemd omdat u rassenvermenging automatisch associeert met ziekte, wat onjuist is.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 20 december 2004 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een sterk punt, dat de "eigen volk eerst"-roepers blijkbaar niet willen inzien. De meeste vormen van angst zijn ook eerder een zwakheid dan een sterkte, want ze beperken de persoon in kwestie te sterk in zijn doen en handelen. De wereld is aan de durvers en niet aan diegenen die zichzelf "veilig" willen opsluiten in hun geborgen huisje en nooit afwijken van datgene waarmee ze vertrouwd zijn. Al die xenofobe en mono-culturalistische theorieën zijn allemaal excuses om hun eigen angsten niet onder ogen te moeten zien, want als ze even verder zouden zien dan hun neus lang is, zouden ze wel beseffen dat die ideologieën een en al inconsistente gatenkaas zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Graag een eerlijk antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'ras' echter wel te maken met het feit dat bepaalde genen (meestal voor uiterlijke en karakteriële kenmerken) vaak tot exclusief voorkomen bij een bepaalde populatie. zulk een populatie duidt men aan met 'ras'. de mens heeft zo'n 30.000 genen, waarvan er bij een bepaald 'ras' slechts enkele van die 30.000 exclusief voorkomen wat in bepaalde uiterlijke gelijkvormigheidskenmerken leidt (vb huidskleur, haarkleuren, blauwe ogen etc.). maar de wetenschap leert ons steeds meer dat ook karakterkenmerken en intelligentie grotendeels genetisch bepaald zijn. bovendien leidt vermenging niet noodzakelijk tot een 'betere' soort. waar haal je dat trouwens? is dat ooit bewezen? als je een labrador met een pekineesje kruist, krijg je dan een 'betere' hond dan de labrador? Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 december 2004 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
trouwens, karakterkernerken en intelligentie zijn net die genen die zich zo'n beetje overal bevinden. Of lees jij niets van Zimmer? Laatst gewijzigd door mad_drone : 20 december 2004 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() Amai nie... juist als je denkt dat je alle onnozelheden al gehoord hebt, komt er een af met de belachelijkste poll die ik tot nu toe heb gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zullen karakterkenmerken en intelligentie grotendeels genetisch bepaald zijn, dat ontken ik zeker niet, maar wil je nu beweren Mitgard dat het blanke ras intelligenter is dan anderen, uitverkoren....... Het blanke ras leidt zijn eigen ras en anderen waarschijnlijk op termijn naar de ondergang uit hebzucht. Is dat dan zo intelligent ? Net zoals het Vlaams Belang België naar de ondergang leidt. Het "ik" doet zegevieren over het "wij". Ze zullen het zo ver drijven dat ook de "ikken" elkaar onderling zullen opeten, oppeuzelen ........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
we hadden de omstandigheden aan onze kant. harde leefomstandigheden dwongen tot vindingrijkheid. elk 'ras' heeft zich op de best mogelijke manier aangepast aan de leefomgeving waarin het evolueerde. niemand heeft in wezen ergens 'trots' op te zijn. Citaat:
we zouden beter moeten weten. maar andere 'rassen' zijn net zo, hoor. dat blijkt al rap wanneer ze smaak van het kapitalisme en de welvaart proeven (zie china). Citaat:
ik voel mij ook niet beter omdat ik in het landsdeel woon met minder werkloosheid dan in wallonië. en toch, in mijn betere wereld van hersenschimmen (gorki) leven alle nederlandstaligen in een groot verenigd nederland, en de walen in frankrijk. en iedereen is rijk en gelukkig. Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 december 2004 om 22:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de dieren voorbeeld1: bij sportpaarden is inteelt meer regel dan uitzondering. Deze paarden zijn gezond, leven zeer lang en zijn tot grootse prestaties in staat. Voorbeeld2: rashonden neem bvb de Mechelse herder door inteelt( en selectie) heeft men een hond bekomen die practisch geen gezondheidsproblemen heeft, lang leeft en voor ieder doel te gebruiken is. Rasvermening daarentegen maakt alles wat de mens of de natuur bekomen heeft, in enkele generaties kapot. Ik zou hier graag nog meer over vertellen maar ik vrees dat ik me dan strafrechtelijk schuldig maak. |
|
![]() |
![]() |