![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige dansfilms moest ik van Travolta niet veel weten als acteur.
Maar zijn rollen als 'slechterik' die speelde hij dan wel prima in sommige films.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste Lethal Weapon eindigt ook aan de kerstboom
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien Resident Evil (de movies) op het programma zetten daar die een beetje passen in wat wij kennen als de Covid-Virus aanslag plaatje?
![]() Ultraviolet met diezelfde Milla Jovovich. ![]() ![]() p.s. Voor de gamers onder ons, van Resident Evil is ook een game beschikbaar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 december 2021 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wat mij betreft mogen ze rustig weer eens My fair Lady vertonen. Ik heb altijd een bewondering gehad voor het toneelstuk van George Bernard Shaw (Pygmalion) waar My fair Lady een filmversie van is.