![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() De school heeft geen zaken met de vaccinatiestatus van leerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kids-ID: Elektronisch identiteitsdocument voor kinderen onder de 12 jaar Kinderen vanaf 6 jaar kunnen de kaart ook gebruiken om veilig te surfen en te chatten op het internet. Ze kunnen zich online identificeren met hun Kids-ID en een pincode, maar ze kunnen geen documenten online tekenen. Laatst gewijzigd door discuz : 21 december 2021 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals hij in 2020 verklaarde: "Er zal niemand gediscrimineerd worden omwille van zijn vaccinatiestatus". Belofte bij het oud papier gegooid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, als ze het vragen en je antwoord met “dat mag je niet vragen”, dan weten ze het ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() En nu krijgen ze er dus wél één volgens dit artikel : https://www.standaard.be/cnt/dmf20211221_97636221
Met of zonder vaccin, uw kind krijgt een Covid Safe Ticket. Het is zo doorzichtig allemaal dat het potsierlijk wordt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het lachwekkende is natuurlijk dat men blijft vasthouden aan een systeem (CST) dat nu niet meer gekoppeld is aan criteria. In plaats van het systeem volledig af te schaffen maakt men er een lege doos van. M.a.w.: dit is gewoon een extra administratief vehikel zonder enige toegevoegde waarde. Exact waar de overheid zeer bedreven in is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die Pedro Falcon, in het HEDEN, anno eind 2021, "zou hebben laten verstaan", is wat LETTERLIJK in het VERLEDEN, anderhalf jaar terug, anno zomer 2020, elk half uur op een resem tv zenders voortdurend als spotje werd getoond, met 2 riedeltjes: "De wereld na corona" "Nooit meer zoals het was". De tijdlijn en het tijdverschil toen en nu toont overduidelijk een PLANNING. Die is afwezig als virus en virusmutaties je "overkomen" he.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Sorry dat ik hier op moet terugkomen maar ...
Eerst kwam er geen cst voor kinderen. Dan zouden ze allemaal een cst krijgen, ongeacht hun vaccinatiestatus. En nu krijgen enkel gevaccineerde kinderen een cst : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwe terminologie(?), medische meerderjarigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "volledig vrijwillig voor kinderen".
Bah. Ik heb als klein kind nog mee staan betogen tegen kernwapens. Waar ik toen geen zak van wist, en me geen zak interesseerde ook. Ik wist van niks, ik stond daar maar op straat met een plakkaat dat ze me in de hand hadden gestopt. 35 of 40 jaar later. Weet het niet meer goed. Ik passeer zaterdag avond laat op mijn velo door mijn dorp, langs de basisschool waar ik als klein kind ging, en die toen al opgedoekt was, maar dewelkes zaal nog voor allerlei werd gebruikt. Er stond op straat, aan het hekken, en op de binnenkoer, een heleboel kinderen, sommige gekleed als scouts. Met plakkaten. Vanalles te scanderen, ik verstond er niks van. Later vernam ik wat dat geweest was. Enkele personen van het Vlaams Blok hielden toen in die zaal een lezing, en een lokaal politicus wiens broer scoutsleider was, had de kinderen opgetrommeld voor zijn politieke agenda. Tijden veranderen niet he. "volledig vrijwillig", me reet. Via ouders gechanteerd. Via indoctrinatie bewerkt (herinner de "voor je oma"?) Enz.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 26 december 2021 om 18:09. |
![]() |
![]() |