![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand zijn gelijk opdringt, kan die niet met andere meningen om. Ik kan u zo diverse leden bij naam noemen die schaamteloos hun nieuws en politici hier nablaten. Zij willen echt hun mening opdwingen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is eigenlijk volledig onethisch om geldboetes te koppelen aan vaccin weigering. Maar onze ethische raad zegt dat juist dit wel ethisch is. Alsof rijkdom besmettelijkheid bepaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben niet onbemiddeld. En ik voorzorgen genomen om "te verdwijnen" zonder weg te gaan. Ik weet niet of ik de moed heb om te sterven voor m'n overtuiging en hoe ver ik kan gaan om chantage te vermijden. Ik heb van mijn grootmoeder, die al vele jaren geleden gestorven is 1 les meegekregen, maar het was dan ook de belangrijkste uit mijn leven; Eens gechanteerd, altijd gechanteerd.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde. Weigeren gechanteerd te worden heeft me ooit in grote problemen gebracht met de externe wereld. Maar wel met een interne rust. Dan kan je het lot recht in de ogen kijken zonder angst. Het is ook goed niet te zeker te zijn van jezelf. Uiteindelijk weet je van jezelf niet steeds op voorhand hoe je zal reageren in situaties waar je nooit bent in geweest. Wie springt er het verdrinkend kind na in het kanaal? Wie loopt er het brandend huis in? Wie weet waar zijn rode lijnen echt liggen? Voor mezelf sprekend stel ik vast dat hoe groter de intimidatie en stigmatisatie tegen niet gevaccineerden werd hoe meer me de zin ontnomen werd mee te doen. En dan stel je gelijkaardige houdingen vast links en rechts van je. En dan blijkt dat die resistentie niet in politieke partijen te vatten is. Je hebt links en rechts nazi's en vrijheidsstrijders, believers en sceptici, verdraagzamen en onverdraagzamen. En meer dan eens verrast het wie die mensen zijn (zie het zogezegde 'allegaartje' op de grote QR betoging in Brussel). De echte fascisten laten hun gezicht ook zien. Soms zijn het degenen die in eerdere tijden pretendeerden tegen het fascisme te strijden. Laatst gewijzigd door Bach : 23 december 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is zelfs een geschikt liedje voor :
![]() ze kunnen de pot op met zen aaallen: https://www.youtube.com/watch?v=rSygLdaCOLg
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je het soupapke vasthouden of hij gaat vliegen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ah, bij hem is het weer een totaalpakket. Wie tegen CST is, is meteen ook een anti-vaxxer en extrem-rechts.
Geen nuttige discussie mee te voeren ...
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch even opletten geblazen met dat opblazen.
Een kennis had vroeger eens een opblaaspop gekocht en heeft daar eens een zwaar ongeval met gehad. Naar zijn zeggen: hij was de pop aan het opblazen, eenklaps liet de pop een scheet en begon wild door de kamer te vliegen en ontplofte. Als dat nog niet erg genoeg was kreeg hij de motor van het zuigmechanisme van de pop frontaal op zijn 'kop'. ![]() Er waren kosten ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 25 december 2021 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Traditie getrouw blijft toch bij zeggen, ginder bij ulle.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat met (H)Olle Bolle Gijs te maken hebben???
|
![]() |
![]() |