![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mega inflatie.
En daarna you own nothing. Alles verdampt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 december 2021 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijer niet. Ze leggen drempels, hoger maken mag, lager VERBOTEN. Zoals max spaar basisrente -> nadeel van spaarders Zoals max leenrente -> voordeel van schuldenmakers. Typisch totalitair / nazi.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Afrikaanse toestanden staan in het vooruitzicht. Dit Terwijl onze kinderen, kleinkinderen de MEGA schulden ook gemaakt door Vivaldi zullen moeten terug betalen!! aan EU enz.....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 31 december 2021 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En evenveel jaren ervoor, VERKOCHTEN ze goud. Als de goudprijs hoog staat, kopen ze. Als die laag staat, verkopen ze. Het precieze omgekeerde van wat speculanten pogen. In plaats van winst zoeken, zoeken ze verlies. Daar is maar één uitleg voor: ze willen dat speculanten MINDER goud krijgen als ze KOPEN, en MINDER euro's krijgen als ze VERKOPEN. Dat doe je door de prijs hoger, respectievelijk lager te drijven. En dat is wat ze doen. Die koortsachtigheid is gewoon omdat hun economische sabotage speculanten bang heeft gemaakt voor de munteenheid, en goud kopen. De centrale banken kopen "mee", de koers dubbel opdrijvende, de speculanten steeds minder goud krijgen. De connotatie dat ze goud kopen als backing, is een fabeltje.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waardoor zij, de onaantastbare Franstaligen en de collaborateurs particratie partijen via de federale dictatoriaal al meerdere decennia regeren. Gedaan met aanmodderen AUB in 2022, Ons streven zou moeten zijn Hier het goedwerkende economisch en politiek democratische systeem van Zwitserland introduceren. Punt uit. - zelf beslissende deelstaten (kanton) - referendumkiezen - minimaal federaal samen met de koning omdat het nu eenmaal Belgie is, om protocol met het buitenland Al de rest is rond de oude versleten particratie dictatoriale pot draaien. Waar de staatsgreep Vivaldi om de scherven bijeen te houden het gevolg van is.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel werd Goud terug gebracht van uit het buitenland, VS.....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 31 december 2021 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goudprijs word namelijk in $ gegeven en waardoor de wisselkoers $-€ een belangrijke rol speelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als sinds de opdeling van de partijen in Vlaamse en Waalse partijen, zijn het de kleine Vlaamse partijen die het beleid bepalen. Zo is de huidige zever over de sluiting van de kerncentrales en de nieuwe gascentrales volledig de schuld van O-VLD. De Croo wou immers premier worden en daarvoor had hij MR nodig. Maar zonder de N-VA had men Ecolo/Groen! nodig om een meerderheid te kunnen vormen. De Croo verkocht Vlaanderen en stabiel energiebeleid voor het postje van premier. Dit terwijl Paul Magnette ( een Franstalige Leuvenaar) bereid was Wallonië te verkopen voor het postje van premier. N-VA kreeg zelfs zijn staatshervorming. Iets waarvan Magnette in mei 2008 al zei dat ze noodzakelijk is. Citaat:
Citaat:
En het Zwitserse economische systeem is opgebouwd op bescherming van criminaliteit. Nog niet zo lang geleden ontdekte men nog maar eens een paar duizenden slapende geheime bankrekeningen van oorlogscriminelen in Zwitserland. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe…?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net een stapje minder dan de krijgswet.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dankzij de pandemiewet enkel nodig dat de minister van binnenlandse zaken een MB/KB uitvaardigde waarbij een medische noodtoestand word uitgeroepen, en zelfs de raad van state is buiten spel gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat de Croo dan stelt dat Jambon ook steeds akkoord is, is doelbewust visueel de deelstaat en Jambon toxisch maken voor de bevolking door Vlaanderen mee te sleuren in het herhalende chaotische gedoe door federaal Vivaldi. Waar deelstaat Vlaanderen enz. niets kunnen tegen doen dan lijdzaam toezien en volgen. Vivaldi doet er alles aan, hersenspoelend herhalend om de deelstaten toxisch te maken en te beschuldigen van onkunde in de hoop alles te kunnen terug draaien zoals jaren terug waar deelstaten niet bestonden om hun federale dictatuur terug te volmaken.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 januari 2022 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Banken zijn wel privé instellingen hoor >>> heeft dus niets te maken met Zwitserland op zich. Bovendien word geen zwartgeld of sjoemelgeld meer geplaats in Zwitserland dat niet bekent gemaakt word. Zo komen slapende geheime bankrekeningen van oorlogscriminelen eveneens bekend. Zwitserland hanteert nu zelfs strengere controle op alles wat met de banken te maken heeft dan het sjoemel merk België. Omdat bemiddelde VS staatsburgers geld en Goud staan hebben in Zwitserland en de VS verwijzend naar de wet tegen terrorisme open kaart eist van Zwitserland. Daardoor besliste Zwitserland dit dan ook werkelijk tengronde te doen. En natuurlijk reageert de Croo niet op de kerncentrale chaos omdat die ontstaan is door de verkoop van onze strategische energie kerncentrales aan Frankrijk door de liberaal Verhofstadt!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 januari 2022 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo verwacht de VS dat de Zwisterse banken openkaart spelen, maar de VS kan dat niet eisen. |
||
![]() |
![]() |