![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De leukste vond ik: de rolloreclame met dat jongetje en de babyolifant. Die kleine doet net of dat olifantje een Rollo krijgt en eet die dan zelf op. Jaren later is er een stoet met olifanten en staat dat jongetje(als volwassen man) te kijken. Krijgt ie daar een draai rond z'n oren van de olifant.
Was echt grappig. En educatief: een olifant vergeet nooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een zever dat ge opgenomen films tijdens de reclame niet kunt verderspoelen. Betalen voor verplicht reclame erbij te nemen? Wat is dat voor iets....
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zit zelf bij Orange, ik hoop dat ze dit iig niet overnemen dan.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge live tv opneemt kunt ge niet verderspoelen. Als ge een uur voor het begint op pauze zet dan kunt ge wel verder spoelen. Trouwens: kunt ge een digibox aansluiten op de pc, en wat als dat icoontje nergens verschijnt zoals een usb stick verschijnt in “deze pc”?
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() wat ik behoorlijk irritant vind is dat je geen ganse artikels meer kan lezen op de meeste belgi nieuwssites , enkel op vrt.be kan je nog ongestoord lezen
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kunnen die gasten zich nog ergens in levende lijve laten zien? Wat moeten hun rsp. families daarvan denken? Enkel plaatsvervangende schaamte!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan dat op twee manieren per drie minuten (vier knopjes met wijzers met in het midden de OK knop) versnelde weergave tot x 64 is onderaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk je naar iets opgenomen kan je niet verder spoelen tijdens de reclame. Wellicht gaan ze dat nu aanpassen omdat ik het gespoiled heb.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De HD die daar in zit is 9/10 op een linux volume geformateerd, dus alleen uit te lezen met een linux computer. Bovendien zal hun video bestand ook wel versleuteld zijn vermoed ik. Dus of je er iets van gaat kunnen lezen, geen idee, Ik heb geen zin om mijn eigen digibox uit mekaar te halen. Verder is dat OS dichtgetimmerd, dus daar van alles mee gaan doen zal ook niet lukken. (tenzij je wil gaan hacken... ) Kan je als je je film op je computerscherm wil zien niet beter gewoon een HDMI kabel van je monitor naar je digibox leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hang er zo een oude HDD recorder aan, daar neem je op op en dan spoel je door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde overtijd dat ze daar bij Telenet ook mee begonnen zijn, er zijn er dus al wel klanten die het zitten hebben, volgens Telenet zelf. Hun bedoeling is van het stelselmatig in te voeren zodat ze niet teveel weerstand en opzegging krijgen.
Dus ja, wat geduld en je hebt ook prijs.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk bijna nooit 'rechtstreeks'.
Altijd via terugkijken en ik spoel al die stomme reclame gewoon door. Toch gebeurt het een enkele keer dat ik - bv bij mijn moeder- wèl de reclame zie. ![]() ![]() Donald Muyle : Wijj maakkkkkkkken uw kkkkkkeukkkkken ![]() ![]() Stomme Donald! En zeggen dat Albeir en ik zijn neef heel goed kennen. Die neef is ook beschaamd over den Donald! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Een beetje geduld, graag! U kan uw kijkkast op het einde van het Vastenavondgebeuren te "Oilsjt" op de markt achterlaten. Met Aalsterse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |