![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nazi zijn zo dwingende dingen.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft daar niks mee te maken he. Je weet maar nooit of je op straat niet ergens gaat aftrekken of zo, en wie weet hoe ver dat allemaal springt. Dat was toch exact het redeneren achter maskerdracht in open lucht, zoals we het hier nu weer in Frankrijk aan ons been hebben bijvoorbeeld, maar zoals ook werd verplicht op zekere momenten, en op elk moment weer kan ingevoerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dus niet verwonderd zijn dat mensen die men gedurende decennia verweten heeft nazi's te zijn voor een bagatel, nu vinden dat dat woordje wel degelijk kan aangewend worden voor een bende totalitaire zotten die de maatschappij vernietigd hebben met hun zottigheden. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2022 om 05:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uit de spaghetti die je maakte, hetgeen dat nog een beetje gelijkt op discussie, eruit gepeuterd.
Citaat:
Nazi's hebben dat wel. Een lelijk motief. Elke overheid die, vooral de laatste paar jaar, achter het schaamlapje van het corona virus, het samenleven van mensen hebben gesaboteerd, hen tot conflict hebben gebracht, en vooral, hun eigen keuzes, die hun vrijheid zijn, hebben afgepakt. Regimes die samenspannen tegen burgers, met overkoepelende MOET's van Berlijn en Moskou en Europa, dat is wat centrale planning, totalitariteit op grote schaal is. Burgers, als vee behandelen, als negerslaven zoals in de kolonies van eerdere tirannen. De boekdelen sprekende propaganda zomer tv spotjes van de Nazi's in 2020. Hun nieuwe "normaal", hun terreur die ze pogen genormaliseerd te krijgen. Hun "Nooit Meer Zoals Het Was". Hun "De Wereld Na Corona". Hoe blind kun je zijn?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga je de vraag nog een keer stellen, geplaatst in de context van de discussie:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je moet dat helemaal niet, CUFI maakte je dat duidelijk, maar je besloot van krommenaas te gebaren, waarop Erw je een hint gaf naar overdracht via bloed, waarop je rap op je fiets sprong en terug spurtte naar je stroman "airborne". Je had geen antwoord op patrickve's AIDS versie van de terreur, dat is zowat de conclusie in een notedop.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ziet er zo niet naar uit, momenteel liggen er in israel meer mensen op intensieve ten gevolge van griep dan van covid. Het zal gewoon verwateren tot 1 van de vele mogelijke varianten op een verkoudheid, zijnde rhino, corona of andere griepachtige virussen, en ja , onder bepaalde omstandigheden kan een griep dodelijk zijn, maar dat is niets nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu zijn we bijna 2 jaar verder, ik dacht in oktober toen men de mondmaskers ging afschaffen dat mensen gezond verstand gingen hebben. Tot ik naar de bioscoop ging en toen al dacht "binnen 2 weken is het terug verplicht"... En ik heb me gewoon gebaseerd op hoe mensen zich daar gedroegen. Masker dragen in open lucht is belachelijk. Dat hebben Van Ranst én Van Gucht meermaals gezegd in het verleden. Het probleem is dat de politici gewoon hun zin doen zelfs als 99% van de virologen zeggen dat het geen zin heeft of zelfs gevaarlijk is. En als de politici dan toch hun goesting doen en het loopt mis, dan weten we (inclusief Jurgen Conings) allemaal wie de slagen moet incasseren en wie men aan de lantaarnpaal zou moeten hangen. Ik zeg niet dat ik naar een technocratie wil, maar een groot probleem vind ik dat er geen competente mensen de leiding hebben. In België IS er zelfs geen leiderschap, alleen kibbelschap.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Elke dictatuur begint met de eenheid van het volk te breken. Door wat ik lees zijn ze daar heel goed in geslaagd. de grote helft van de bevolking wenst het ander deel alle plagen van Egypte. Ik vrees dat dit op iets langere termijn niet goed afloopt voor de modale burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er met corona veranderd op dit forum? De aanhang van de nazi's - gelijk wat die doen - zijn dezelfden als voor corona, ze nemen ONGEACHT onderwerp een collaborerende houding aan met ALLES wat overheid doet. Waarom collaboreerden indertijd mensen met Den Duits? Waarom waren ze bereid, zonder daartoe gechanteerd of gedwongen te worden, tot hen helpen om de vyanden van Den Duits uit te schakelen, door bvb hen te verraden? Simpel antwoord, en ook een antwoord van alle tijden, omdat ze daardoor voordeeltjes bekwamen. Privileges. Zo ordinair is het waarom van collaboratie. Zoek er geen ideologieen achter. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom beschouwt men "het gezonde verstand niet" als BIJ DEFINITIE wat de mensen doen, en wil men de mensen een DOEL opdringen dat ze zelf niet als belangrijk ervaren ? Het "we laten U vrij maar je moet wel zorgen dat je MIJN doelstellingen realiseert" is niet echt wat ik zou noemen "U aanzetten om het gezonde verstand te gebruiken". Dat is evengoed dwingelandij. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2022 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan men niet begrijpen aan de normale democratische keuze "laat ons maar ziek worden en laat de zwakken maar creperen, wij willen normaal leven en plezier maken" ? Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2022 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaar dat de vaccins een soort aids veroorzaken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze ervaringsdeskundigen zien wel een verband: https://www.gezondwereldnieuws.com/h...e-in-2020-2021
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze goede cijfers behalen komt dat door 2 zaken : een extreem doorgedreven vaccinatie campagne met boostering + vervolg strategie, en een strak (nog niet strak genoeg, maar toch...) uitsluitingsmechanisme om via hun 'Green Pass' (= CST) niet gevaccineerden het sociaal leven onmogelijk te maken. Hun laatste beslissing is om die Wappies niet langer in de shopping malls binnen te laten. ![]() Hopelijk gaan ze dat nog breder maken, en ook de kleinhandel totaal onbereikbaar maken voor de Wappies. Als ze echt honger krijgen, zullen ze hun shot wel gaan halen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |