![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom proberen sommige mensen hier te pretenderen dat ze mijzelf beter kennen dan ikzelf ? Ik heb geen politieke ideologie. Op dit forum zet ik mij in om aan te tonen dat (democratisch) rechts op geen enkel moment een alternatief biedt voor de andere partijen en dat ze op geen enkel moment een realistisch en geloofwaardig alternatief voorstellen voor de kritiek die ze op anderen hebben. Waarom ? Omdat wij de zweeds rechtse ramp hebben meegemaakt en op geen enkel van de beloofde gebieden iets positiefs heeft aangericht. Integendeel
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mag ik u herinneren aan een nuchter Amerikaans gezegde? Ongetwijfeld ken je het ook wel. “When I see a bird that walks like a duck, flies like a duck and quacks like a duck, then I call that bird a duck”
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad en niet zoals die sociale woningen in Gent waar de paddenstoelen op de muur groeien. Maar daar lag Termont niet van wakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |