![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb het niet zo over de kwaliteit van hun product. Ik heb het over hun strakke, koele, gevoelloze manier waarmee ze met hun klanten omgaan. Op een kleine zelfstandige na (die dan later failliet ging) heb ik nooit een firma gekend die zo brutaal haar klanten behandelde als Telenet. Ik neem dan ook geen woord terug van mijn vroegere post:
Die monopolistische zakken van telenet kunnen mijn kloten kussen. Ik spuug, nee, kots op die firma. Dat zijn geen mensen waar je mee kunnen spreken en die wat begrip tonen of een kleine geste voor je doen. Dat is gewoon een koude stomme kutcomputer die alleen aan geldgewin denkt. Van provider veranderen kost me waarschijnlijk weer geld (ze hebben nog een mooie waarborg van me in onderpand). En al de administratieve rompslomp dan weer... Als er nog gefrusteerden zijn, ik wil altijd een soort actiecomité starten tegen deze corrupte firma. Met alle plezier. [size=6]TELENET=INTERNETMAFFIA[/size] Voor mijn part valt er morgen een vliegtuig op de kantoren van het management van die firma en sterven ze een vreselijke dood! Voil�*. ![]() Zo een beetje schelden, ik kan er echt deugd van hebben. ![]() Laatst gewijzigd door dUSK : 26 december 2004 om 22:02. |
![]() |
![]() |