![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verplicht doktersbezoek zou wel mogen, volgens mij.
Je huisarts moet volgens mij je vaccinatietoestand kennen, en bij een antivaxer zeer goed zijn motieven kennen. Dan kan die arts oordelen of hij die antivaxer kan vragen om een andere huisdokter te gaan zoeken. Natuurlijk is dat een klein maatregeltje manifest onvoldoende. Macron vatte het goed samen: emmerder. Ik zie meest heil in een verplichte aanvullende verzekering voor antivaxers. Liefst bij een private verzekeraar. Die zullen wel heel precies uitrekenen welke de prijs is van het de prijs is van het risico om alle extra kosten ten gevolge van corona te verzekeren. Volgens forumvirologen gaat dat omtrent gratis zijn, dus: iedereen is akkoord.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn ook mensen die gewoon dit vaccin niet nodig achten. Stuurt jouw vrouw je ook naar de dokter voor een goed gesprek als je eens hoofdpijn hebt en geen paracetamol wil omdat je weet dat het morgen wel over is?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() De huisartsen, die we eerst buiten spel zetten, gaan we nu manipuleren om mensen tot vaccinatie aan te zetten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergist je Jan, de Schoof pleit voor vertrouwen in de grootinquisiteurs. Dat is toch echt niet teveel gevraagd ?
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De hypnose heeft goed gepakt bij u.
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
En hysterie van de cultisten als je hen confronteert met hun bizarre gedrag en geloof.
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ongevaccineerden kan die weigeren tenzij dat gezien wordt als racisme, maar dan zou het CST ook als racisme moeten geklasseerd worden. Het kan dus perfect. https://ondernemingsdatabank.indicat...170305/related Let op! Een weigering om te behandelen kan wel als onrechtmatig beschouwd worden als uw motief discriminatoir van aard zou zijn, u roept bv. godsdienstige of raciale redenen in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou het haast niet geloven als het hier niet zo duidelijk tentoongesteld wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verwijst trouwens naar een website waar niets te lezen valt als je geen inlogcode hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is weigeren op basis van vaccinatiestatus racistisch, maar dat kunnen ze niet zeggen want dan is het CST opeens ook racistisch. Dat is hetgeen ik wou zeggen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 31 januari 2022 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het CST wordt enkel binnen een bepaalde legale context gebruikt. Alvast niet bij doktersbezoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets als niet-gevaccineerde (gescheiden) vaders hun kind niet meer mogen zien: https://nos.nl/artikel/2412914-ongev...kind-niet-zien De stap naar het verbieden van woonrecht voor ongevaccineerden, zou in het huidige fascisme niet eens zó hard van de pot gerukt zijn. Zoals men weet kan een Chinese burger bij een (te) lage score in het burgerlijk kredietsyteem, een huurwoning geweigerd worden. Hey Schoof, kan je dit bij een volgende partijvergadering eens naar voren schuiven, om als wetsvoorstel in te dienen ? Kwestie van de oelewappies dwangmatig hun verdomde burgerlijke, morele én medische plichten laten nakomen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 februari 2022 om 03:13. |
|
![]() |
![]() |