![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- “We weten nu dat dit een vaccin is waar drie dosissen van nodig zijn om volledig beschermd te zijn. - Maar helaas, blijkt uit Engelse data, neemt ook de bescherming na drie prikken na enkele weken weer af. Nog een leugen - Bovendien heb je tegen omikron, dat een gecamoufleerd virus is voor het immuunsysteem tegenover de Chinese stam, veel hogere niveaus van antistoffen nodig. BS want na een besmetting door Delta ben je wel goed beschermd tegen Omicron, met een normale hoeveelheid antistoffen die 100x lager zijn dan na vaccinatie. Nog een leugen - door ons immuunsysteem te trainen met de derde dosis krik je ook verder de tweede defensielijn op, die minder afhankelijk is van de varianten”, voegt Neyts nog toe. Wat dan weer belangrijk is met het oog op de toekomst. Hij doelt daarmee op de aanmaak van T-cellen maar we weten al dat die bescherming lager wordt na iedere booster. Weeral leugens en allemaal in 1 artikel. https://www.euractiv.com/section/cor...-booster-dose/ The EMA official raised concerns that a strategy of giving boosters every four months hypothetically poses the risk of overloading people’s immune systems and leading to fatigue in the population. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 2 februari 2022 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per tienduizend dubbel gevaccineerde jongeren die positief testten, belandden er vier in het ziekenhuis. Ter vergelijking: bij de niet-gevaccineerden zijn dat er dertien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dubbele vaccinatie de ziekenhuisopname ten andere zou beperken, waarom dan aansturen op een booster voor die jongeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als per 10 000 jongeren er binnenkort misschien 50 zijn die leukemie hebben dan zal het nog een ander verhaal zijn he. Maareuh.... ik denk dat ze een factor 10 mis zijn, dat het PER HONDERDDUIZEND is. Kijk naar sciensano: rechts staan daar de opnames DE LAATSTE 14 DAGEN voor een groep van HONDERDDUIZEND. Je ziet daar je 12.9 (dus "dertien") en die 4.6 dus "vier". Kortom, als het per 100 000 is, dan zullen er 80 myocarditis hebben opgedaan he, door vaccinatie, toch in een zekere groep. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap het alweer niet. Voor zover ik het snap zijn er in de groep 12-17 jarigen in ons land nog geen 100.000 personen die een booster hebben gekregen. Van waar haalt Sciensano dan die cijfers ? Ik denk ook dat Het Nieuwsblad geflaterd heeft door cijfers per 10.000 te geven terwijl ze per 100.000 zijn. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 februari 2022 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die cijfers per 10.000 besmette gaan waarschijnlijk over de volledige periode, niet enkel Omicron. Het is opnieuw liegen met statistieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want op diezelfde 14 dagen werden er op 100 000 jongeren, inderdaad ongeveer 10 000 niet-vaccineerden besmet, en ook 10 000 gevaccineerden. Grappig he, op 14 dagen werd 10% van de jeugd dus besmet, enfin waren VASTGESTELDE besmettingen. Dat mag je waarschijnlijk met 5 vermenigvuldigen ondertussen, dus meer dan de helft van de jeugd heeft omicron opgedaan. De moeite niet meer om ze te vaccineren he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat het ook zo'n fantastisch beleid is 100% van de bevolking te blijven verplichten afstand te houden, z'n aangezicht te bedekken, en ze te chanteren tot ze zich méérdere keren hebben laten steken. Joepie voor de regering!
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |