![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: De verantwoordelijken voor het coronabeleid moeten gestraft worden! | |||
Yup, geen proces nodig, lynchen die handel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Een speciaal volkstribunaal is op z'n plaats en zal een gepaste straf vinden, mogelijks de doodstraf |
![]() ![]() ![]() |
22 | 46,81% |
Het gerecht moet tenminste een onderzoek voeren naar strafrechtelijke vervolging |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Niet via het gerecht, maar straffen in het stemhokje! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Het beleid was (grosso modo) wel ok; waarom straffen?! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ah was't om te winnen?
![]() |
#44 |
|
![]() Altijd en overal. Tweede telt niet. Geen participatieprijzen hier.
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en ik heb verloren dus... Allé, ben ik weer de paria ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er 2 wegen zijn : ofwel een gedwongen vaccinatie, ofwel een veralgemeende toepassing van 1G. Al die 'klootvis met pruimen' die men ons serveerde om 'ook' een CST te krijgen (attest van genezing, testen) saboteerden het systeem van binnenuit. Had men met een 1G pass gewerkt vanaf het begin dan was er heel veel kostbare tijd niet verloren gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk tribunaal vonnist volgens wetten hee, niet volgens de waan van de dag of jouw synoniem 'volgens jouw gezond verstand' ![]() Ik vind het vreemd dat een ultra-libertariër eigenlijk pleit voor geïnstitutionaliseerde 'rechtspraak' door volkstribunalen aangezien je daar per definitie de dunste spoeling uit de trog gaat krijgen die het hoge woord voert. In de VS hebben ze daar ooit een praktijkvoorbeeld van gehad, in Salem. Die devianten dachten ook dat hun gezond verstand voldoende was om recht te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die zo een ‘bestraffing’ vragen zijn wereldvreemde zonderlingen. Ergo: ik mis de optie ‘breng de klagers en zagers voor het gerecht en steek ze in de psychiatrie’. ![]() ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 februari 2022 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 februari 2022 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kunnen we hieruit leren?
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha. Dit is dus het argument: de meesten deden dat en dus (!) is het correct. In de tijd van Galileo waren de meeste wetenschappers ook niet overtuigd van die nieuwlichterij heliocentrisme geheten... Volgens u is het dus heel goed geweest dat ze Galileo op het einde van zijn einde huisarrest hebben gegaan en ook een publicatieverbod. Galileo, wat een wereldvreemde zonderling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel een proces tegen Erich Mielke geweest, het hoofd van de gehate Stasi. Dat proces werd heel belangrijk geacht, vooral als loutering voor de zovele slachtoffers die de Stasi had gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt niet veel van hé, zotteke? ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben een dictator nodig, voor een jaar, na dat jaar krijgt die een wijngaard en 200 maagden. Wel op voorwaarden dat er lantaarpalen vol hangen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 februari 2022 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan forumnamen moeten wijzigen: ikzelf misschien Schoof-wappie-zak en jij Jan-Galileo-VDB ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter voorstel:
We gaan Denemarken achterna en kijken nooit meer terug. Corona wordt als een griep en we rekenen op burgerzin.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het hier over de vaststelling dat de rechtstaat zot geworden is. Dat kan je niet oplossen vanuit de rechtstaat he. Dan moet die eerst op de schup, en als die op de schup is, dan zijn er juist geen wetten meer. De bedoeling is natuurlijk dat de Terreur die volgt, zo verschrikkelijk is (voor beleidsmakers) dat wat nadien komt, elke beleidsmaker zal laten bibberen van zoiets nooit meer te veroorzaken he. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 februari 2022 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |