![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel is het zo dat je geregeld verwijst naar een verleden waar het zoveel beter was. Kan je eens in duidelijke woorden zeggen wanneer dat precies was? Zo kunnen we dat (al dan niet imaginair) fantastisch verleden vergelijken met de huidige realiteit.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 21 februari 2022 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar de politiek geen invloed had en geen verdienmodellen van mensen maakte, zoals oa massa migratie*. Een tijd waar beeldschermen niet onderworpen werden aan tirannieke politici die nu zelfs algoritmes toepassen om alles over ons te verzamelen en tegen ons te gebruiken. Het hele lgbqt gebeuren is gekaapt door de politiek waardoor homofielen zoals Milo mijn diepste respect wonnen en die gebrainwashte schapen mijn medelijden. * Niet dat ik tegen de migrant ben, wel tegen het onmenselijke beleid daar rond. Wat allemaal ook ene show van fake solidariteit is om politici hun kas te spijzen.
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nochtans een eenvoudige vraag: wanneer was alles nog zo goed? In het jaar 1? In 33? In 453? In 498? In 800? In 1096? In 1302? In 1453? In 1492? In 1500? In 1566? In 1648? In 1789? In 1815? In 1830? In 1848? In 1870? In 1900? In 1914? In 1915? In 1916? In 1917? In 1918? In 1929? In 1938? In 1940? In 1941? In 1942? In 1943? In 1944? In 1945? In 1950? In 1956? In 1963? In 1968? In 1973? In 1979? In 1984? In 1989? In 2001? In 2008? In 2016?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze haten het traditionele huwelijk tussen de man en de vrouw en hervormen de kinderen naar de geest van Baphomet, wat een androgene geest is die transhumanisme toepast. https://m.youtube.com/watch?v=SpvaEHxTbeQ
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer was alles nog zo goed? In het jaar 1? In 33? In 453? In 498? In 800? In 1096? In 1302? In 1453? In 1492? In 1500? In 1566? In 1648? In 1789? In 1815? In 1830? In 1848? In 1870? In 1900? In 1914? In 1915? In 1916? In 1917? In 1918? In 1929? In 1938? In 1940? In 1941? In 1942? In 1943? In 1944? In 1945? In 1950? In 1956? In 1963? In 1968? In 1973? In 1979? In 1984? In 1989? In 2001? In 2008? In 2016? Het antwoord zou iets als "tussen de jaren XXXX en YYYY" kunnen zijn, of rond jaar ZZZZ. Kort en bondig. Maar behalve wartaal en slogans kom jij ook nog af met dit:Een half uur hersenspoeling van een predikant.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 21 februari 2022 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken één omgebouwde, vroeger m nu v.
Fijne persoonlijkheid. Moet voor de operatie en outing heel lang heel veel getwijfeld hebben en onzekerheid ervaren. Groot respect. En gij?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger dachten sommige primitievelingen ook dat een atheïstische inwoner van het dorp, de brave kindjes wel eens zou aansteken .... Gelukkig zijn de middeleeuwen voorbij, ... oeps, NOT ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de transgender van groen te zien ageren tegen de kerk na een homomoord (niet door een christen): heb ik er ook genoeg van gezien om te weten met wat voor gruwels we te maken hebben. Ze sissen u zelfs allerlei toe als ge hun pronoun verkeerd hebt. Zeer tof allemaal.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is kort en goed gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wil ik niemand verplichten om dezelfde gevoelens te hebben, bij exact dezelfde omstandigheden als ikzelf. Een beetje zurigheid mag best wel. En over-enthousiasme is ook aan mij niet besteed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja, dan ga jij raar opkijken van mijn reactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dan nog meer tijd in iemand die stickers kleeft steekt terwijl ze kindermoordenaars zonder opvolging vrijlaten, moet ik geen tekeningske bij de ware natuur en aard van het beest te maken. Minions van den duvel.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus uiteraard sta ik er niet achter om dat soort therapieën toe te passen op mensen die zich wel goed voelen in hun vel. Net zomin ik er achter sta dat dit toegepast zou worden om bepaalde godsdienstige/politieke strekkingen tot hun recht te laten komen. Maar ik vind wel dat mensen, die -voor zichzelf- denken baat te hebben bij zo een conversie-therapieën, daarmee geholpen moeten kunnen worden. Ik ken zo geen mensen, mogelijks bestaan ze ook niet. Ik betwijfel ook of zo een conversie-therapie werkt. Het lijkt me ook weinig nuttig, maar goed, dat laatste bedenk ik nogal vaak bij dingen die anderen lijken toe te juichen. En voor alle duidelijkheid: pedofilie en homoseksualiteit stel ik allerminst gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=jVR4-YIFHvY https://www.amazon.com/Queer-Christ-.../dp/0692768394 Ex trans: you end up destroying yourself https://www.christian.org.uk/news/ex...ying-yourself/ Ex trans vraagt kerken bijstand tegen het duistere agenda. https://christiantoday.com/article/c...man/134225.htm Bekeerd na 20 jaar transgender zijn https://www.christianpost.com/news/h...ak-to-him.html
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als individu, voel ik mij seksueel niet tot mannen (zelfde geslacht) aangetrokken, maar ik kan enigszins begrijpen dat er mannen zijn die dat wel zo ervaren. Of homoseksualiteit nu het resultaat is van goddelijke evoluties of van hormoonverstoorders en andere rotzooi in 't milieu, maakt in wezen niet uit. De situatie is zoals ze is en ieder heeft recht op zijn/haar leven. Ik heb ook geen nood mijn lichaam te laten verbouwen, indien anderen dat wel willen, prima.. ik kan alleen maar hopen dat ze er wel bij varen. Verder heb ik ook geen behoefte om naar de vele verhalen te luisteren van homo's en anderen uit de LGBTXY??-kliek, dus stel me soms ook vragen bij de -ietwat- overdreven aandacht die de media er vaak aan lijkt te geven.. maar als dat nodig is opdat die mensen in onze samenleving kunnen leven en daarbij zichzelf kunnen zijn, zich goed kunnen voelen en zich als mens geaccepteerd kunnen voelen, dan is al die aandacht er met recht en rede. Net zoals het nodig is dat Gaia aandacht geeft aan dierenleed en andere organisaties andere 'wandaden' in de kijker zetten.. Zulke oproepen zijn nodig, want niet iedereen beseft de ernst van die wandaden en zolang dat besef er niet voldoende is, blijft propaganda nodig. Natuurlijk is het van belang dat de wandaad voldoende ernstig is. In een gemeenschap die rookvrij is, blijven pleiten om niet meer te roken, tja, dat heeft eerder een averechts effect. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 21 februari 2022 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conversietherapie kan geen therapie zijn.
Er valt immers niets te genezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dit beleid fascistisch en homofilie niet normaal. (Normaal - zoals iets het meest vaak voorkomt.) De normale gang van zaken om als zoogdier liefdesrelaties op te bouwen verloopt tussen een man en een vrouw. Dat is de biologie. Dat we met een erfzonde te maken hebben en die welbehagen hebben in de zonde aan hormoonverstoring doen, is geen te onderschatten fenomeen. Zelfs als niet gelovige kan je niet ontkennen dat de mens ergens buiten zijn normale gang van zaken is beginnen lopen. Het is niet normaal dat als hormoonverstoring de oorzaak zou zijn, we daarvoor wegkijken. Ik word dan liever als homofoob of wappie in de hoek gedrumd dan aan het probleem voorbij te gaan. Als we dat dan normaliseren op kinderen en hun hormonen afremmen, zijn we op een zeer gevaarlijk parcours beland. Dat is voorbij alle reden waar we geen mm ruimte mogen vrijgeven.
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deuteronomium als bron van recht... Bent u dan ook voorstander van: - de verplichting van de verkrachter om zijn slachtoffer te huwen: Citaat:
- het stenigen van familieleden die zich willen bekeren tot een andere godsdienst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan zo nog een paar voorbeelden aanhalen. |
|||||
![]() |
![]() |