![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten andere, Poetin is den boel daar al aan het binnenvallen. Door die regio's te gaan erkennen.
Op hun vraag gaat hij zijn troepen daar parkeren. Wat dus geen inval meer is, allee ja vanuit zijn standpunt natuurlijk. Het westen gaat braaf moeten zijn, en zeggen ok Vlad, langs de ene kant een sanctie voor de schijn en langs de andere kant, Wat moet dat gas ook weer kosten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat geeft ons wat meer lucht. Laatst gewijzigd door Gerard R. : 22 februari 2022 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet die geen muilen leren trekken. Ik vraag me nu af hoe het had gelopen als het westen had gedaan alsof hun neus bloede, ivm zijn manouvres. Niks in de pers intussen zelf ook wel troepen opbouwen en geen onderhandlingen, ... ik denk dat hij hem dan veel onzekerder had gevoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ze gaan wat mee maken maar blijkbaar hebben we geen wapens meer.
Ik dacht dat wij toch een redelijk groot wapenfabriek hebben. https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220224_97788413 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de russen de krim destijds annexeerden stond die nochtans bovenop de banken om het gewapend verzet te prediken... Nu dat er effectief geschoten wordt is Verhofstadt in geen velden en wegen meer te bekennen... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 25 februari 2022 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de Gucht of Willie Claes de (ex) NAVO baas nog niet veel zien doen buiten wat pruts intervieuwkes geven.
Ze gaan die clown van een Poetin dan op een lijst zetten dat m niet meer aan zijn geld kan. Precies of die moet 's avonds naar den bankcontact op het rode plein om zijn pizza en fles wodka te kunnen betalen. Het enige wapen dat ze hebben, het SWIFT systeem durven ze niet gebruiken. We worden bestuurd door een bende woke mietjes. Laat ze daar ook een met Polonium vergiftigde fruitmand afgeven of zo. In dit geval zijn dat soort truken toegestaan. Een andere zou kunnen zijn, Rusland volledig afsluiten van het internet. En als je niet wil dat je eigen agenten en geinstalleerde apparatuur nog naar buiten kan, dan leg je de registrar voor het .ru domain eruit. Dat zorgt al voor een boel chaos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De EU heeft de mogelijkheid om de Russiche economie volledig plat te gooien maar ze durven niet omwille van de energie afhankelijkheid. Een historische vergissing van vooral Duitsland. Wat Putin te veel heeft (egocentrisch en agressief beleid) dat hebben landen als Duitsland te weinig. De verre vriend van alleman proberen te spelen is op het wereldtoneel zelden de beste strategie. Laatst gewijzigd door alpina : 26 februari 2022 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die man inderdaad veel slechter is dan Poetin.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gucht: als Poetin Oekraine binnenvalt zal hij wat meemaken!
Lol ! Die ouderling bedoelde wellicht: dan ga ik Putin uitschelden voor bruine mestkever, en daar gaat hij niet goed van zijn !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kleine prijs om te betalen voor geen Trump in het Witte Huis.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gucht heeft waarschijnlijk een kopie van de plasseksvideo van Trump!.
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als De Gucht Oekraïne binnenvalt daarentegen...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij aub zoontje JJ en zijn lelijk wijf Mireille meeneemt.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merk dat de anti-Russische coalitie tegen de NeoFascist Poetin zowat totaal is. Poetin gaf overigens aan dat hij een oplossing zoekt voor een eindoplossing voor het Oekraiense probleem : "putin says he tasked himself with ‘final solution for the ukrainian question.’" Dat is recht uit het Nazi-repertorium gegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.businessinsider.nl/trump...raine-invasie/ Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |